Jump to content

Ovrha INKASO,TELE2!hItno


isabellla

Preporučene objave

Postovani,

molim Vas za pomoc!

Naime danas sam isla podići novce s računa i vidjela da mi je Rjesenjem o ovrsi s racuna skinuto 770 kn+90 kn naknade....

Naime,ja nisam znala da imam ikakva dugovanja dok svoje nisam nazvala.(studiram u Zagrebu)Oni su mi rekli da mi je u 10-tom mjesecu stiglo Rjesenje o ovrsi od Inkaso hr...Naime imala sam dugovanje prema Tele2 u iznosu od 155kn (sto je zanimljivo tih 155kn naplaćeno je za jedan poziv na tele2 mrezu koji je meni trebao biti besplatan jer sam imala tarifu Medu nama..kad sam sokirana otisla u Tele2 vidjeti o cemu se radi rečeno mi je da je mobitel navodno bio rooming i da mi je zato poziv koji je trebao biti besplatan naplaćen 155kn)

Nemogu vjerovat da su ti troskovi od 900 kn bez mog znanja skinuti s računa.Zanima me da li mi u Fini ikako mogu vratiti novce budući da sam studentica bez ikakvih primanja i stipendije,zivim u Zagrebu i imam nezaposlene roditelje,brata i sestru!Pomozite,besplatan poziv me na kraju izasao 900 kuna!

Unaprjed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ne mozes nista,sad para vise nema,da si reagirala dok su ti jos nesto slali mozda a sada nista,ustvari mozes,mozes ako si spremna izdvojiti jedno par tisuca kuna za odvjetnika i bar 2 godine vremena povlacenja po nsaim sudovima a to sve da bi dobila svojih par sto kuna,zato nam to i rade jer racunaju na to da niko nema para da ih tuzi i na nasu neiformiranost,a ovi buduci pravnici ni da zucnu,jer kada bi tebi rekli besplatno kaj da napravis kome bi to onda naplatili,jel,jedino iz tudeg iskustva ovdje mozes zakljuciti svoju sudbinu,a to je skinuce nas do gaca s ovim novim zakonom a mi im to i dopustamo,

POSTAVITE SI SVI pitanje "koja je svrha zasticenog racuna kojeg mozes otvoriti tek kada ti novce uzmu?"halo???ima koga doma???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama