Jump to content
zeks1

VIP mobilni operater mi je prodao pokvaren tel aparat. Zelim povracaj. Molim pomoc!

Preporučene objave

Postovani.

Obracam Vam se za pomoc i savjet kako bi sto prije rjesila novonastali problem sa VIP mobilnim operaterom. Naime, dana 02.06.2013. godine sam kupila mobilni telefon marke iPhone 5 16Gb uz ugovornu obavezu od 24 mjeseca. Prilikom kupovine aparata radnik u poslovnici mi nijednog momenta nije dozvolio da pogledam telefon vec ga je cijelo vrijeme drzao u rukama dok sam ja popunjavala potrebne formulare. Dobila sam aparat u originalnoj kutiji i po dolasku kuci i otvaranju iste, prilikom paljenja telefona primjetila da ima zute mrlje na ekranu. Kako je sama poslovnica u neposrednoj blizini moje kuce, odmah sam se vratila da izvrsim reklamaciju. Neljubazna radnica u poslovnici mi je rekla da ce moj telefon poslati u Zagreb i da ocekujem njihov poziv. Na moje insistiranje da mi ili vrate novac i raskinu ugovor ili daju novi mobilni aparat receno mi je da oni to ne mogu da urade.

Napomenut cu da ja ne zelim popravljen telefon jer se isti moze smatrati polovnim, vec zelim ili potpuno novi mobilni aparat ili odgovarajuci popust odnosno povracaj novca.

Kakva su moja prava u ovom slucaju i sta mogu da ocekujem kao povratnu informaciju od samog mobilnog operatera?

Hvala unaprijed na odgovoru.

LP.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×