Jump to content

Kazna za posjedovanje marihuane


kućica

Preporučene objave

Redovit sam student. Imam 22 godine. Prije tri godineprekršajno sam kažnjen za posjedovanje 0,5 marihuane novčanom kaznom od 1700kuna( članak 54.stavak 3.).Ponovo sam priveden(srpanj 2013.) s 30 gramamarihuane koju sam odmah predao policiji, priznao da je to bilo za osobnuupotrebu, proveo u postaji 24 sata i odlučio surađivati. Priznao sam povremenukonzumaciju, izdržavaju me roditelji jer nemam prihoda. Po nagovoru roditeljaotiašo sam u Centar za suzbijanje ovisnosti gdje sam u dogovoru s psihijatrom otišaona tri razgovora pri kojima sam i testiran. Jedan je nalaz bio negativan (2012.) , drugi pozitivan na THC (2013.).Naišao sam na podršku roditelja koji susve činili da se vratim u normalu. Kakva bi mogla biti kazna i. Kada bi moglo biti suđenje?Zahvaljujem na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovo bi mogao biti "granični slučaj", zbog količine koja je dostatna za cca 60 jointova (ovisno koliko "jake" motate). Može ostat u prekršajnoj domeni, al opet zavisi pod kakvim ste okolnostima "uhvaćeni na djelu", pa ovisno o tim okolnostima može biti prebačeno i u kaznenu domenu - da ste to posjedovali ili nabavili (velim, ne znam okolnosti pod kojima ste uhvaćeni) radi daljnje prodaje. Ono kaj mene tu muči je, da ste priznali povremenu konzumaciju, bolje da ste priznali redovnu konzumaciju, jer vam sada visi vjerodostojnost obrane da je to samo za vašu osobnu uporabu. Postaviti će se opravdano pitanje - ako samo povremeno konzumirate, čemu tolika količina?

 

Suđenje - ak govorimo o prekršajnom postupku, zavisi koji sud, ak je zagrebački ili neki poslom zatrpani prekršajni sud, onda bude se to otegnulo. Inače, realan vremenski okvir za početak postupka je jesen. Ako pak pričamo o kaznenom postupku, to će potrajati "malo" duže.