Jump to content

Stalni radni odnos i studiranje


Karotida

Preporučene objave

Lijep pozdrav.

 

Ukazala mi se mogućnost da me poslodavac koji mi je dosad isplaćivao plaću preko ugovora zaposli na stalno. Međutim, ja sam redovni student i imam još tri semestra diplomskog studija. Radne obveze mogu izvršavati uz studij jer posao mogu raditi od kuće i prema zadanom rasporedu uz malo mukotrpne organizacije.

 

Zanima me da li je to zakonski moguće (biti u stalnom radnom odnosu i studirati) ili će mi u tom slučaju ministarstvo ili neki nadležni organ terminirati studij? Proučio sam tekst zakona koji govori da redovno studiranje nije spojivo s stalnim odnosom jer predviđa pune radne obveze ali nisam naišao na išta da i je i izričito zabranjeno.

 

Na fakultetu ne postoji izvanredni studij (ukinuti su bolonjskom reformom), a zdravstveno osiguranje nemam jer sam navršio 26. godina pa nije me potrebno niti odjaviti s fakulteta. Ova solucija bi mi bila vrlo zgodna jer bih mogao već početi skupljati radni staž.

 

Unaprijed zahvajujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Egzaktne zakonske odredbe koja brani redovitom studentu sklapanje ugovora o radu - nema. Barem koliko je meni poznato.

 

Ono što postoji, a iole regulira navedenu materiju jeste Pravilnik o posredovanju pri zapošljavanju redovitih studenata (podzakonski propis), čiji čl. 5. kaže sljedeće :

 

"O zapošljavanju redovitih studenata zaključuje se ugovor o djelu.

 

Ugovor nosi naziv: "Ugovor o djelu redovitog studenta", (u daljnjem tekstu: ugovor) a izdaju ga posrednici."

 

Slažem se, poštovani Rubense - i ja ne vidim zašto redoviti studenti ne bi mogli sklopiti "klasičan" ugovor o radu, ali onda ne shvaćam poantu ovog Pravilnika. Treba li ga ignorirati? Ili percipirati kao mogućnost, ne i dužnost?