Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

Japanac1987

Popravak mobitela na garanciji

Preporučene objave

postovanje,zanima me ako netko zna koji je tocno rok za popravak mobitela koji je predan na servis pod garancijom,dakle ako ga u tom roku ne poprave ja mogu traziti novi uredaj...u garanciji pise da treba bit popravljen u zakonskom roku,a u zakonu pise da treba bit popravljen u razumnom roku a vec je proslo vise od mjesec i pol dana od kad je mobitel predan na servis i kako mi se cini mobitel nece ni bit popravljen jer stalno kad ih nazovem izvlace se nekim izgovorima i htio bi trazit novi uredaj,a mozda se i prijetit udrugom za zastitu potrosaca ako ne zele dat novi uredaj ali neznam nakon kojeg roka imam pravo na to

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

I na stranici ministarstva piše isto pod točkom 8 ("Zakon ne predviđa precizne rokove, već razuman rok.")

 

Predlažem:

Prvo napišite email prigovor trgovcu, tj. zahtjev u kojem tražite novi uređaj ili popravak u nekom roku, npr. dodatnih 15 dana.

 

Ako ne dobijete zadovoljavajući odgovor, podnesite prijavu (može email-om) prema uputama u točki 3 (mora sadržavati prijepis/presliku prigovora i odgovora).

 

Ako telefonom objasnite zašto šaljete prigovor (jer vam treba za prijavu ministarstvu), to bi moglo ubrzati popravak :)

 

 

(Društvo Potrošač ima savjetodavnu ulogu.)

 

 

Interpretacija pojma 'reasonable time' u EU.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Tema popravka mobitela pod garancijom je i meni interesantna. Krajem rujna prošle godine kupio sam u RONISU mobitel LG G4 koji se je prije mjesec dana pokvario. Poslao sam ga u RONIS u Čakovec 31. svibnja. Nisu me obavještavali o dijagnosticiranju od strane ovlaštenog servisa (Agram), a kada sam ih nakon dva tjedna počeo kontaktirati, uvijek mi se javljao drugi zaposlenik koji nije imao pojma o mom slučaju. I naravno, obećanja da će mi javiti nikada nisu ispunjavali. Tek prošli tjedan mi se odgovorna osoba iz RONIS-a, na moj upit udostojila javiti da je na mobitelu otišla matična ploča i da će mi dati drugi mobitel. Međutim, predomislili su se već sutradan jer je navodno, servis naručio novu matičnu ploču koja će biti ugrađena slijedeći tjedan. Pomirio sam se i sa tim ali i taj, četvrti tjedan prolazi i nakon mog današnjeg upita, opet ista priča. Najprije blokada dok nekako ne uspijem doći do nekoga tko ima veze sa mojim upitom, a potom šok! Servis je naručio krivu matičnu ploču, odnosno u drugoj izjavi - nedovoljan broj matičnih ploča, pa su naručili opet i moram sada čekati novih desetak dana da stigne. Katastrofa! Sutra će biti 30 dana od slanja mobitela, odlazim na godišnji odmor, gomila najdragocjenijih podataka ostala mi je na memoriji telefona, platio sam 36 kn dostave mobitela na popravak pod garancijom RONISU, a za njih je razuman rok popravka 45 dana. Upućuju me na kontakt servisa Agram koji je navodno ovlašten i za LG. Nedopustivo, neprihvatljivo. Takav servis morao bi izgubiti ovlaštenje jer vrijeđa korisnike i sramoti brand koji mu je ukazao povjerenje. A prodavatelj RONIS, kod kojeg sam obavio mnogo kupovina do sada, pokazao se neozbiljnim, nedostojnim reputacije koju na umjetan način održava. LG G4 je noviji tip mobitela i sramotno je da se dijelovi i detekcija moraju čekati dulje od mjesec dana,a s obzirom da me neće biti dva tjedna kod kuće, neću ga dobiti u roku 45 dana. Što uopće mogu poduzeti jer nemam niti vremena niti volje za sudsku tužbu protiv RONIS-a?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav članovima,

 

Ja isto imam problem sa LG mobitelom, doduše malo nižeg cjenovnog ranga radi se o modelu L bello, kod mene je slučaj da je već dva puta bio na servisu i opet ne radi kako treba i sad bih ga trebao ponovno poslati.

Prvi puta je bio jer se otkači sa wi-fi-a, iako stoji ikonica da sam povezan, a on nije, tada su mi mjenjali softver, tako piše u nalogu i bio je na servisu oko 30-35 dana.

Ubrzo nakon što sam ga dobio nazad (tjedan-dva, tj kada sam išao na put i trebala mi navigacija, što sam primjetio kada sam došao pred velegrad, a trebam ići na par mjesta, ali sabrao sam se i starinskim metodama se snašao, ali zamislite stres ...) primjetim da ne radi GPS, ponovno ga pošaljem na servis i tada su zamjenili matičnu ploču, na servisu je bio isto otprilike 25-30 dana, cca.

Ubrzo nakon toga (par dana) primjetim da sad opet ima problema sa wi-fi-om kao i prvi puta

Zvao sam službu za korisnike i rekli su mi da im pošaljem pisani prigovor što sam i napravio.

 

Dali netko zna kakva prava imam, tj dali imam pravo tražiti novi mobitel? ili da ga ponovno šaljem na servis i opet ponovno čekam mjesec dana da ga dobijem nazad i (iskustvo mi govoti) da opet imam polu ispravan mobitel, a uredno ga plaćam kao da je ispravan.

 

Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima

D.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovanje. Ovak imam problem sa mobitelom i uredno sam ga predala u t-centru na servis. Prošlo je 3 tjedna od njih ni glasa. Danas zovem u agram servis da bi mi rekli da ga nisu ni uzeli u ruke jer imaju jako puno posla. I da budem čekala još 3 tjedna. Šta da napravim? Jel mogu na neki način to ubrzati? Jer ovo nije normalno

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Imam slican problem jedino popravak nije pod garancijom ali platila sam popravak.

Radi se o Samsungu galaxy s7.

8.3. Mobitel je poslan na servis radi unistenog displaya.

Tek pocetkom 4. Mjeseca rekli su da je otisao display i da treba novi.

Par dana nakon platila sam 1700 kn za popravak.

Od toga sam zvala vec 3 4 puta i svaki put kazu da ce doci sljedeci tjedan,da popravljaju ili da cekaju dio.

Sada cekaju dio.

Mene zanima imam li ja neko pravo zaliti se s obzirom na to da sam im platila za popravak.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

To što oni čekaju dio nije njihova krivnja, već krivnja dobavljača ili otpremnika ili nekoga trećeg. Nažalost, ne znam što biste mogli učiniti da ih požurite, eventualno se možete obratiti nekoj udruzi za zaštitu potrošača ako smatrate da oni neopravdano otežu s popravkom mobitela, iako ne znam zašto bi to činili.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da ne duplam, ista je stvar. 

Naime predam mobitel u jamstvenom roku, i lik mi u T-comu ispiše da nema nikakvih vidljivih oštećenja, sve naizvan savršeno i preuzme. Jučer mi šalju ponudu iz nekakvog servisa da me popravak košta 440 kuna ukoliko pristajem. 

O čemu se tu radi? Oštećenja nije bilo, nekih padova ničega, naprosto ekran više nije reagirao na dodir prsta. 

Trebam li platiti ili što? Uskoro mi ističu ugovorne obveze, u lipnju, pa mi je frajer u T-comu nakitio sto ponuda koje će mi se više isplatiti s novim aparatom. Da tu nije nešto mutno?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Vidite odredbe (prvenstveno) čl. 423-429. ZOO-a.

Ukoliko je uređaj još uvijek pod garancijom i nije utvrđeno da bi problem bio rezultat nesipravnog korištenja ili rukovanja njime, imate pravo na popravak ili zamjenu uređaja (besplatno), ako to prodavatelj ne učini u razumnom roku, tada ostvarujete pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene te u svakom slučaju naknadu štete.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×