bibimedo objavljeno: 19. veljača 2015. Dijeli objavljeno: 19. veljača 2015. http://www.glas-slavonije.hr/259568/4/Odsteta-za-kasnije-vraceni-receiver-i-daljinski---3000-kn Danas sam i ja dobio opomenu i uplatnicu na 3.240,00 kn od Tvrtke Coface Hrvatska d.. registriranu za posredovanje pri naplati potrazivanja. TOTAL TV-u nisam vratio receiver i daljinski u roku od 15 dana od isteka ugovora. Nisam čitao sitna slova u ugovoru koji sam potpisao. TOTAL TV o tome ne upozorava korisnike, nego samo dođe uplatnica bez ikakva upozorenja i specifikacije. Znači, kada uzimate TOTAL TV dođu i postave vam receiver i odu, a kada vam ugovor istekne morate sami uređaj spakirati i poslati im poštom i sve u roku od 15 dana. U protivnom slijedi kaznetina, odnosno napalacuju mi reciever koji sam koristio 2 godine i uredno im plaćao mjesecnu naknadu. Receiver je 2.700,00 kn, daljinski je 300,00 kn , ostalo je valjda kamate ili troškovi opomene ili lova agencije. Nije li riječ o nepoštenoj poslovnoj praksi? Ne znam ima li smisla upustati se s njima u borbu ili da odmah platim i što prije zaboravim? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 19. veljača 2015. Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2015. ima. čekaj rješenje za ovrhu. (rješenje za ovrhu mora biti odjavnog blježnika iz mjesta gdje ovršenik ima prebivalište ). protiv rješenja uloži prigovor(po uputi o pravnom lijeku) na raspravi pred sudom traži uplatnicu kao dokaz da su platili za otkup duga (po ugovoru). ako nemaju uplatnicu (što su dužni dostaviti uz ugovor o otkupu duga) osporavaj ugovor s obrazloženjem da je ugovor fiktivan. uslugu si prestao koristiti? poslao si raskid ugovora ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bibimedo odgovoreno: 22. veljača 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 22. veljača 2015. bovu hvala na odgovoru. Oprosti što se nisam ranije javio. Imao sam ugovor na 2 godine, u stvari na 27 mjeseci jer su prvo rekli da daju tri mjeseca za kunu pa mi onda naplatili jos 24 mjeseca po 80-ak kuna. Kada je ugovor istekao nisam ih uopće kontaktirao, a ni oni mene. Odmah sam presao na Optimu. U 8 mjesecu bit ce 2 godine kako sam na Optimi. Znači da mi je ugovor istekao prije godinu i po. Mislio sam da će ovi iz Totala sami doći po receiver kad ono stigla uplatnica. Danas sam napisao prigovor njihovom Povjerenstvu za pritužbe potrošaca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Merovingi odgovoreno: 24. veljača 2015. Dijeli odgovoreno: 24. veljača 2015. ...ovo je klasična cesija prijenosom prava i potraživanja sa cedenta na cesionara, pričemu se odnos cesusa (dužnika), u odnosu na dug ne mijenja tako da potencijalno uspjeh u dokazivanju fiktivnosti ugovora o prijenosu potraživanja ne znači automatski i prestanak obveze jer ona tada prelazi nazad u pravo cedenta kao prvotnog vjerovnika no treba probati i ostvariti uspjeh u naslovnom postupku,...iako se i tijekom postupka može (potencijalno) promjeniti i tužitelj koji ima stvarno pravo tj cedent)-TOTAL TV...sretno! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.