Jump to content

Definiranje poslovne suradnje za dodijeljivanje pogodnosti članovima kluba


svijet_knjige

Preporučene objave

Poštovni čitatelji Legalisa, trebala bih vašu pomoć/savjet oko jednog problema kojeg imam na poslu.

 

Pitanje je kako se ugovorom treba evidentirati jedan oblik poslovne suradnje. Zaposlena sam za knjižni klub koji djeluje unutar izdavačke kuće.

 

Jedan od naših ciljeva jest nuditi članovima knjižnog kluba različite pogodnosti. Zvali smo muzeje da nam odobre popust na cijene ulaznica i s nekima smo ih uspjeli dogovoriti. Potom smo mi te dogovorene popuste stavili u katalog Svijeta knjige i prikazali ih uz logo, ime muzeja, adresu i br tel muzeja, vrijednost popusta, opis popusta. Dakle, samo smo prenijeli informaciju članovima.

 

Problem je nastao što pokrenulo pitanje hoće li to netko protumačiti kao prodaju oglasnog prostora i da treba biti oprezan kako će se to evidentirati. Smatram kako se ne radi o prodaji oglasnog prostora - osobno sam dogovarala suradnju. Školski primjer kako to izgleda - muzej odobri 20% popusta na ulaznice za članove kluba, a mi zauzvrat distribuiramo njihove marketinške letke, stavimo njihov logo na našu web stranicu i slično.

 

Postoji li neki zakon koji je definirao ovakav oblik suradnje i na koji bi se mogli pozvati u slučaju problema? Mnoge tvrtke danas rade sličnu stvar (sustavi pogodnosti) pa vjerujem da je to negdje zakonom definirano.

 

Hvala i lijepi pozdrav,

 

Lana

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija