Jump to content

Dva državljanstva


ribica123

Preporučene objave

Pozdrav,

 

imam dva državljanstva - hrvatsko i slovensko. Hrvatsko imam od rođenja, dok sam slovensko stekla 2010. izvanrednom naturalizacijom. Prethodno stjecanju slovenskog državljanstva sam na osnovi studentske vize živjela u Sloveniji, a nakon stjecanja državljanstva sam diplomirala, udala se i položila vozački ispit u Sloveniji. U međuvremenu prebivalište na hrvatskoj osobnoj iskaznici nisam mijenjala, odnosno od primanja slovenskog državljanstva hrvatskim dokumentima se nisam uopće služila.

 

Zbog osobnih sam se razloga odlučila privremeno vratiti u roditeljski dom u Hrvatskoj te sam sukladno "promjeni" prebivališta upisala bračni status i promijenila prezime na osobnom dokumentu, kojim sam se počela služila u svrhu stjecanja honorara preko autorskih ugovora u Hrvatskoj. U druge svrhe se hrvatskim dokumentima nisam služila. Još uvijek vozim auto slovenskih tablica, pri prelaženju granice se koristim slovenskim dokumentima i imam isto slovensko prebivalište kao i prije. Dakle, osim u svrhe ostvarivanja honorara preko autorskih ugovora, hrvatskim se dokumentima ne služim. U Sloveniji nisam zaposlena niti primam kakva primanja.

 

Da li sam u kakvom prekršaju?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Po trenutnom zakonu ako odjaviš prebivalište u RH gubiš i osobnu.

 

A možeš i privremeno odjavit prebivalište i prijavit boravak u Sloveniji.

 

Ako prođe novi zakon tj.izmjene zakona o osobnoj iskaznici moći ćeš imat osobnu sa upisanim prebivalištem u Sloveniji.

 

http://www.mup.hr/1160.aspx

http://www.mup.hr/209623/2.aspx

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 mjeseci kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.