Jump to content

Voditelj voznog parka u obliku outsourcinga


David_pu

Preporučene objave

Poštovani svi,

 

unaprijed se ispričavam ukoliko ovakva ili slična tema postoji, ja sam potražio ali nisam pronašao.

 

Kao što naslov govori, došao sam na ideju da osnujem tvrtku za vođenje voznih parkova u obliku ousourcinga, znači vođenja redovnog, izvanrednog održavanja, registracije, osiguranja, analize isplativosti, potrošnje, uglavnom cijela eksploatacija vozila odnosno voznog parka za klijenta. Početak bi bio težak pošto treba skupiti dovoljno klijenata, a samim time i njihovo povjerenje, da bi tvrtka stala na noge ali mislim da ima potencijela pošto se svi sad okreću famoznom outsourcingu.

 

Informacije koje me zanimaju, a nisam uspio pronaći na netu;

- dali postoji nekakav stručni ispit ili nešto slično tome šta bi morao polagati?

- dali moram imati odgovarajuču stručnu spremu (po struci sam dipl.ing.cestovnog prometa)?

 

- dali moram zaposliti "stručnjake" određenih struka (strojari, pravnici, ekonimisti) da bih mogao pokrenuti firmu ili mogu zapošljavati po potrebi odnosno kako firma raste tako povećavati i kadar?

 

 

U naprijed zahvaljujem na odgovorima,

s poštovanjem,

David

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...
  • 2 tjedna kasnije...

dosta zanimljivo pitanje: jeste li to zamislili tako da ste vi istodobno i vlasnici tih motornih vozila (vaša firma), ili da vaš klijent bude u vlasništvu vozila, a da vi samo brinete za njih (u tom slučaju nisam sigurna u isplativost poslovnog modela, no dopuštam da nisam ekonomski stručnjak).

 

mislim da u postojećoj praksi nećete naći odgovor na svoja pitanja, s obzirom da je vaša ideja posve nova, ali mogu vam pokušati odgovoriti na pitanja: odgovarajuću stručnu spremu, sve i da je potrebna, imate, stručni ispit mislim da ne morate polagati - za što, konzultantske usluge na području upravljanja voznim parkom; stručnjaci određenih struka: pravnici, računovođe i sl. - vi ih također možete outsourcati kad vam budu trebali, tako da ne morate imati neki poseban kadar.

ono što će moguće biti zgodno vašem potencijalnom klijentu jest da ima voditelja voznog parka, a da mu ne mora plaćati poreze i doprinose - ta osoba mora biti jeftinija od voditelja voznog parka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mislio sam da klijent bude vlasnik vozila. Obzirom da svi teže smanjenju troškova mislim da bi ovaj model mogao zaživjeti kroz skorije vrijeme jer, kao što kažete, jeftinije je platiti osobu (firmu) nego imati stalnog zaposlenog (ili više njih) na kojeg/ih idu doprinosi, uredi, službena vozila, mobiteli itd.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija