Jump to content

Naplata plina


area

Preporučene objave

Zbog financijskog kraha, nije plaćana potrošnja plina cca 12.000 kn. Plinara je donijela rješenja o ovrsi 2009. 2010., 2011., te su isključili plin i pozvali nas na dogovor o obročnoj otplati. Nakon potpisivanja sporazuma o (i priznanju duga 2011.g) obročnoj otplati trebalo je platiti još 700 kn te su nam isti dan pustili plin. Ukupno je uplaćeno oko 7.000 kn. Nakon tog uključenja nikada nitko nije došao očitati plin, nikada nije poslan niti jedan račun niti opomena za neplaćene rate, ništa, a plin se i dalje troši.

Od tada je prošlo 4 godine. Strah me otići na plinaru da mi ne zaračunaju sve i dug i potrošnju od 2009.g.Molim savjet što učiniti i kakve su moje pravne mogućnosti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nema vam druge nego da sami očitate plinsko brojilo ili da pozovete HEP-Plin da oni očitaju, a najbolje bi bilo da odete osobno kod njih nakon što ste očitali stanje brojila i suočite se sa ev. problemom.

 

Bilo vas strah ili ne, plin se mora platiti (neće vam nitko besplatno plaćati utrošeni plin).

 

Budete li otezali, troškovi će se povećavati jer se brojilo vrti, ali ne vrti se sigurno unazad ;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 mjeseci kasnije...

Evo mene opet, djelatnik iz Plinare je bio očitati plin i dobila sam obračun. Dakle, od 2011.g.nitko nije očitao potrošnju niti je ikad došla ijedna uplatnica. Sada na obračunu piše da je to potrošnja od 01.01.16. do 31.3.16., a navedeno je stanje plinomjera od 2011.g. i sadašnje stanje. Ja to ne razumijem. Neki mi kažu piši žalbu (a na što?), drugi kažu to je zastara, računa se samo zadnja godina (a kako kad nemam uplatnice za taj period?), kakve su to sad transakcije i imam li ikakve mogućnosti umanjiti iznos koji se potražuje?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Molim hitan odgovor na moje pitanje od neki dan. Imam jos sami 2 dana da odlucim kako i sto dalje. Hvala

 

distributeru piši žalbu na račun (neće ga uvažiti). nakon toga žalbu Povjerenstvu za reklamacije.

u žalbu navedi da je račun za potrošnju od ? do ?

 

https://www.hakom.hr/default.aspx?id=127

zbog plina se ne obračaš HAKOM-u ali postupak je isti.

 

http://www.gpz-opskrba.hr/default.aspx?id=41

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija