area objavljeno: 17. siječanj 2016. Dijeli objavljeno: 17. siječanj 2016. Zbog financijskog kraha, nije plaćana potrošnja plina cca 12.000 kn. Plinara je donijela rješenja o ovrsi 2009. 2010., 2011., te su isključili plin i pozvali nas na dogovor o obročnoj otplati. Nakon potpisivanja sporazuma o (i priznanju duga 2011.g) obročnoj otplati trebalo je platiti još 700 kn te su nam isti dan pustili plin. Ukupno je uplaćeno oko 7.000 kn. Nakon tog uključenja nikada nitko nije došao očitati plin, nikada nije poslan niti jedan račun niti opomena za neplaćene rate, ništa, a plin se i dalje troši. Od tada je prošlo 4 godine. Strah me otići na plinaru da mi ne zaračunaju sve i dug i potrošnju od 2009.g.Molim savjet što učiniti i kakve su moje pravne mogućnosti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mrljavac odgovoreno: 18. siječanj 2016. Dijeli odgovoreno: 18. siječanj 2016. Nema vam druge nego da sami očitate plinsko brojilo ili da pozovete HEP-Plin da oni očitaju, a najbolje bi bilo da odete osobno kod njih nakon što ste očitali stanje brojila i suočite se sa ev. problemom. Bilo vas strah ili ne, plin se mora platiti (neće vam nitko besplatno plaćati utrošeni plin). Budete li otezali, troškovi će se povećavati jer se brojilo vrti, ali ne vrti se sigurno unazad Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
area odgovoreno: 10. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 10. svibanj 2016. Evo mene opet, djelatnik iz Plinare je bio očitati plin i dobila sam obračun. Dakle, od 2011.g.nitko nije očitao potrošnju niti je ikad došla ijedna uplatnica. Sada na obračunu piše da je to potrošnja od 01.01.16. do 31.3.16., a navedeno je stanje plinomjera od 2011.g. i sadašnje stanje. Ja to ne razumijem. Neki mi kažu piši žalbu (a na što?), drugi kažu to je zastara, računa se samo zadnja godina (a kako kad nemam uplatnice za taj period?), kakve su to sad transakcije i imam li ikakve mogućnosti umanjiti iznos koji se potražuje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
area odgovoreno: 15. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2016. Molim hitan odgovor na moje pitanje od neki dan. Imam jos sami 2 dana da odlucim kako i sto dalje. Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 15. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2016. Molim hitan odgovor na moje pitanje od neki dan. Imam jos sami 2 dana da odlucim kako i sto dalje. Hvala distributeru piši žalbu na račun (neće ga uvažiti). nakon toga žalbu Povjerenstvu za reklamacije. u žalbu navedi da je račun za potrošnju od ? do ? https://www.hakom.hr/default.aspx?id=127 zbog plina se ne obračaš HAKOM-u ali postupak je isti. http://www.gpz-opskrba.hr/default.aspx?id=41 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
area odgovoreno: 16. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 16. svibanj 2016. Molim HITAN odgovor na pitanje vezano za naplatu plina koji sam uputila prije 5 dana, kako bih znala reagirati i postupiti. Radi se od iznosu od 30.000 kn. Bojim se da će mi isključiti plin. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
area odgovoreno: 18. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 18. svibanj 2016. Poštovani bovu, hvala na savjetu, napisala sam žalbu ali nisam sigurna trebam li u njoj samo pobijati vremenski period i količinu potrošnje iliodmah navesti pravi period potrošnje ili to navesti tek u žalbi Povjerenstvu za reklamacije? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.