mihaela04 objavljeno: 11. travanj 2016. Dijeli objavljeno: 11. travanj 2016. Pozdrav svima, Ugovorila sam s tele2 obvezu u trajanju 24 mjeseca na tarifu 100 plus 150 kuna u otplati uređaja. U 11. Mjesecu 2015. Došlo je do nekih nesporazuma izmedju mene i njih te su oni raskinuli zagovor i terete me dugovanje u iznosu nešto većem od 9000 kuna. Na raskidu koji sam dobila na kućnu adresu stoji da je prijevremeni raskid ugovora 4000 kuna, dugovanje po računu i dugovanje pretplate. Sad nije sporno da ja moram platiti nesto, ali muči me ovaj iznos za raskid ugovora. Kako može biti te visine? Hvala svima na pomoći! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 11. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 11. travanj 2016. 100+150 i da platiš za svih 24 mjeseca (a plaća se samo za preostale mjesece) nemože biti 9000kn....... ili slikaj taj račun ili napiši sve stavke koje oni računaju....da vidimo o čemu se radi.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mihaela04 odgovoreno: 11. travanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 11. travanj 2016. Hvala vam na odgovoru. Nemogu uploa dati sliku uplatnice pa navodim stavke: mjesečne naknade 2.524 Porezna osnovica 25%pdv 2.524 Pdv 631.00 Naknada za radijsku frekvenciju 5.00 Naknada za prijevremeni raskid ugovora 4.000 Usluge koje ne podliježu plaćanju pdv-a 4.005 Iznos računa za razdoblje 01.03-31.03.2016 = 7.160 Dug po prethodnim računima 2.041 Ukupan iznos za plaćanje 9.201 kunu. Puno puno vam hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 11. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 11. travanj 2016. ti da nisi ništa plaćala (a možda i nisi ),morala bi platiti najviše tako da izračunaš sve rate 24mj x 100kn=2400kn i opcija uređaj 24 x 150kn= 3600 što je oko 6000kn..... prema tome 9000kn je prevelik iznos....... pazi na rok žalbe...... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mihaela04 odgovoreno: 11. travanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 11. travanj 2016. Ja sam plaćala neosporni dio svaki mjesec. Bila sam vani (Njem) za Božić i tada sam kao roaming a potrošila 1005 kuna. A ja jesam potrošila 350 roaming a znači do limita. Poslije nisam uopće mogla registrirati mobitel na nijednu mrežu. Tu smo se razišli jer sam se žalila a oni nisu prihvatili žalbu. Da ne duljim ... ali s njima nikako na zelenu granu pa su otkazali ugovor. Sad, dospijeće ovog računa je 15.04. 2016. Kome da se žalim ako su mi isključili sim karticu? Što da napišem u žalbi? Nebi da me opet otkantaju. . Na tele2 prodajnom mjestu nemaju pojma. Koji je zakonski rok za podnošenje žalbe? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 12. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. Ja sam plaćala neosporni dio svaki mjesec. Bila sam vani (Njem) za Božić i tada sam kao roaming a potrošila 1005 kuna. A ja jesam potrošila 350 roaming a znači do limita. Poslije nisam uopće mogla registrirati mobitel na nijednu mrežu. Tu smo se razišli jer sam se žalila a oni nisu prihvatili žalbu. Da ne duljim ... ali s njima nikako na zelenu granu pa su otkazali ugovor. Sad, dospijeće ovog računa je 15.04. 2016. Kome da se žalim ako su mi isključili sim karticu? Što da napišem u žalbi? Nebi da me opet otkantaju. . Na tele2 prodajnom mjestu nemaju pojma. Koji je zakonski rok za podnošenje žalbe? ako su oni o otkazali ugovor kako te mogu tertetiti za prijevremeni raskid ugovora ? pismeno (preporučeno i sa povratnicom) od operatera traži da ti omoguće korištenje usluge pozovi se na Zakon o zaštiti potrošača. platila si neosporan dio računa i nisu ti smjeli uskratiti uslugu niti otkazati ugovor. čekaj rješenje o ovrsi i angažiraj stručnu osobu za pisanje prigovora (rok 8 dana od primitka rješenja o ovrsi). ako su oni otkazali ugovor i uskratili uslug iako je plaćen neosporan dio računa predpostavljam da će izgubiti spor. ako dobiješ spor imaš pravo tražiti povrat nužnih troškova u što spada i zastupanje od strane odvjetnika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mihaela04 odgovoreno: 12. travanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. Hm.. a da se pokušam s njima nagoditi? Poslat ću prigovor na ovaj račun jer ja nisam primila Otkaz ugovora već račun za uplatu. I uopće na istom nije navedena specifikacija za što točno se plaća i zašto ja moram to platiti. Oni su samo naveli fiksne iznose i kao s tim se ja moram složiti. Iako sam se ja žalila na račun u 01/2016. Ta žalba je odbijena uz obrazloženje da je njihov sustav tako zabilježio. Morala bi riskirati sa čekanjem ovrhe što mi vi predlažete. A što mi mogu ovrsiti ako posjedujem auto, ne radim i pola neke nekretnine? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 12. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. ako su oni otkazali ugovor i uskratili uslug iako je plaćen neosporan dio računa predpostavljam da će izgubiti spor. ako dobiješ spor imaš pravo tražiti povrat nužnih troškova u što spada i zastupanje od strane odvjetnika. neznamo sve detalje,tako da ne zaključujemo na brzinu jer joj se mogu povećati troškovi i za ovrhu...... postoji solucija da je ona platila nesporan dio (ako je) i da se žalila na taj račun (iz iznad navedenog zaključujem da je to račun za 12 mj.) ,ali da je tele 2 odbio taj prigovor....ona je morala na tu odbijenicu se žaliti drugostupanjskom povjerenstvu,a čakl ako je i to napravila,pa bila opet odbijena ,morala se žaliti Hakomu......ako sve to nije napravila,tele 2 je raskinuo ugovor jer nije platila račun za koji su oni utvrdili da je ispravan,a ona se nije dalje žalila..... akoje došlo do raskida ugovora zbog neplaćanja,ona će izgubiti sve sporove,pa i o ovrsi..i imati će još veće troškove....... drugo,ako je sad dobila račun ima pravo praviti žalbu oko visine za te naknada i to treba tjerati do kraja...... ako su moje pretpostavke koje sam iznad iznio,bojim se da je što se tiće raskida ugovora sve gotovo,jedino preostaje "borba" za smanjivanje poslijedica....... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 12. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. akoje došlo do raskida ugovora zbog neplaćanja,ona će izgubiti sve sporove,pa i o ovrsi..i imati će još veće troškove....... .. nemora izgubiti spor. ako je pismeno od operatera tražila da limitiraju njen račun na 350,00 kuna (i ako ima dokaz da je to tražila) operater gubi spor. ali prethodno bi se trebala obratiti HAKOM-u. bilo bi poželjno koristiti usluge stručne osobe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 12. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. nemora izgubiti spor. ako je pismeno od operatera tražila da limitiraju njen račun na 350,00 kuna (i ako ima dokaz da je to tražila) operater gubi spor.ali prethodno bi se trebala obratiti HAKOM-u. bilo bi poželjno koristiti usluge stručne osobe. ako je ovo,ako je ono...a neznamo većinu detalja....ti dobro znaš da možeš biti u pravu koliko god hočeš,ali ako zakasniš jedan dan sa žalbom više nikad nisi u pravu,jer će ti svi redom odbiti žalbe..... uvijek postoje rokovi i procedura...na račun ima pravo prigovor,..ako nije zadovoljna opet mora napraviti prigovor drugostupanjskom povjerenstvu u roku...ako opet nije napravila prigovor mora napraviti žalbu Hakomu,opet u roku.......ako nije tako napravila (a mislim da nije,jer najvjerovatnije ni nezna) onda čekanje ovrhe nije pametno rješenje.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mihaela04 odgovoreno: 12. travanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. Ok. Hvala vam puno.. ali mene zanima ovaj zadnji racun. Sto ja mogu uciniti po pitanju njega? Znači, ne bih čekala ovrhu ali nemam odakle to odjednom niti platiti. Nezaposlena sam... znam za Hakom! Dospijeće tog računa je 15.04.2016. Ako je ikako moguće dali se traženi iznos može smanjiti? Dali da napišem žalbu direktno njima, Hakom-u ili udruzi za zaštitu prava potrošača? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 12. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. Ok. Hvala vam puno.. ali mene zanima ovaj zadnji racun. Sto ja mogu uciniti po pitanju njega? Znači, ne bih čekala ovrhu ali nemam odakle to odjednom niti platiti. Nezaposlena sam... znam za Hakom! Dospijeće tog računa je 15.04.2016. Ako je ikako moguće dali se traženi iznos može smanjiti? Dali da napišem žalbu direktno njima, Hakom-u ili udruzi za zaštitu prava potrošača? pretpostavljam da smatraš da nemaš izgleda što se tiće osporavanja raskida ugovora......pa želiš smanjiti koliko možeš račun...... -napišeš prigovor (može i mailom,vodi računa da si dobila obavijest o primitku) na račun da iznos nije uredu i da ti napišu specifikaciju ,odnosno izračun tih naknada..... -možeš ih "zamoliti" i da ti omoguće otplatu na rate -kad dobiješ od njih odgovor (trebalo bi biti u roku od 15 dana)....ako ne budeš zadovoljna imaš pravo na žalbu drugostupanjskom povjerenstvu (biti će ti u uputi o pravnom lijeku) -ako i tad ne budeš zadovoljnja imaš pravo obratiti se Hakomu.... sve to može potrajati par mjeseci..... ovršni postupak oni neće pokrenuti sve dok traju ti postupci... žalbeni postupak mora ići redosljedmo koji sam ti napisao....recimo nemože hakomu prije nego njima itd... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mihaela04 odgovoreno: 12. travanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. Pa izgledno bojim se angažirati odvjetnika da ne izgubim pa ću si nabiti još veće od ionako velikih troškova. Neznam dali da riskiram ili ne.. Napravit ću kako ste mi savjetovali i čekati odgovor. Nadam se da u uspjeti. Puno hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 12. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2016. pa ako si sigurna da ne možeš osporiti raskid idi na žalbu na račun (tu se ne žališ na raskid,već samo na visinu naknada)...kad dobiješ odgovor,možeš opet ovdje pitati šta i kako dalje....sretno i drugi put pametnije Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mihaela04 odgovoreno: 15. travanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 15. travanj 2016. Evo mene s pitanjem.. pišem prigovor pa neznam na koji članak Zakona za zaštitu potrošača da se pozovem? Čitam ga a neznam dal da navedem Članak o prijevremenom raskidu od strane trgovca, na visinu naknada... može pomoć? Hvala Ažurirano Članak 90 stavak 4? Zakon o zaštiti potrošača? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 15. travanj 2016. Dijeli odgovoreno: 15. travanj 2016. moraš odlučiti prvo šta hočeš 1.žalba zbog raskida ugovora...to si se već žalila na račun koji nisi do kraja platila i oni su odbilil tvoju žalbu i raskinuli ugovor....ti se nisi dalje žalila,tako da je to 99% završena priča... 2.ako se sad žališ na ovaj račun gdje je cijelokupno dugovanje..... tu napišeš samo prigovor na račun i izračun naknada...zatraži specifikaciju i način obračuna kako su došli do toga i netrebaš nikakve članke za to navoditi..... poslije toga češ imati još pravo na jednu žalbu,pa poslije na hakom ,pa i sud...al' otom potom... navesti broj računa,osobne podatke i oib Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.