Jump to content

Nezakonito postavljeni prometni znaci-moram li ih poštivati?


josiplukic

Preporučene objave

Odgovor bi trebao biti logičan (NE) jer svaki prometni znak na javnoj površini mora biti urađen po ovlaštenom projektantu i odobren od ministarstva prometa te postavljen od ovlaštenog izvođača. Tvrdim da koncesionari za naplatu parkiranja diljem Hr postavljaju znakove bez projekta a znakovi nisu u skladu sa znakovima propisani zakonom to su neki mutanti kreirani od koncesionara

 

Ovaj tehnički dio je jasan i ništa sporno , mene zanima što kaže pravna struka ako se u sporu sa koncesionarom naplate parkiranja pozovem na gore spomenuto ??

Oni se pozivaju na pravilnike o naplati parkiranja a sami ne poštivaju zakon

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

A kakvi su to onda znakovi?

 

Lokalna uprava donosi odluku koje je mjesto/teren određen za parkiralište i na to mjesto se postave znakovi.

 

Zkon o sigurnosti prometa

 

Članak 13.

(3) Prometni znakovi, oprema i signalizacija na cestama postavljaju se na temelju prometnog projekta.

 

U ovom zakonu imaš kako znakovi MORAJU izgledati, jednostavno usporedi ono što je u zakonu i ono što vidiš na cesti

Danas sve mora biti certificirano (čak i bezazleni zidni sat na baterije) Ti tvrdiš da svaka lokalna samouprava ima eksperta za promet koji je sposoban napraviti projekt iz oblasti prometa ??

 

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U ovom zakonu imaš kako znakovi MORAJU izgledati, jednostavno usporedi ono što je u zakonu i ono što vidiš na cesti

Danas sve mora biti certificirano (čak i bezazleni zidni sat na baterije) Ti tvrdiš da svaka lokalna samouprava ima eksperta za promet koji je sposoban napraviti projekt iz oblasti prometa ??

 

Znakovi su regulirani pravilnikom a ne zakonom.

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/288185.html

 

Ako nemaju unajme druge.

 

trebalo je napisat u čemu je problem.

 

http://sn.rijeka.hr/2014/02/odluka-o-odredivanju-javnih-parkiralista-na-kojima-se-obavlja-naplata/

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znakovi su regulirani pravilnikom a ne zakonom.

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/288185.html

 

Ako nemaju unajme druge.

 

trebalo je napisat u čemu je problem.

 

http://sn.rijeka.hr/2014/02/odluka-o-odredivanju-javnih-parkiralista-na-kojima-se-obavlja-naplata/

 

 

 

Sa pravom nemam nikakove veze i razumljivo je da mogu pogriješetei oko finesa(zakon ili pravilnik) valjda mi nećete uzeti za zlo toliko da me malo pažljivije ne čitate

 

O čemu govori ovaj link iz Rijeke ?? To su njihove želje ali nakon toga moraju angažiratit OVLAŠTENOG prometnog stručnjaka koji će im izraditi projekt . Odkada smo u EU nema više SAMOGRADNJE , svaki posao mora i može obaviti samo onaj tko je registriran za tu djelatnost Promet je previše ozbiljan da bi u intervencijama na cestama mogao učesvovati neki službenik iz lokalne uprave

 

Problem sa koncesionarom je nastao kada sam SMS platio parkiranje , nakon 1h pokušao sam ponovo uplatiti ali sustav nije radio i dobio sam obavjest da uplatim na automatu Naravno da nisma mogao jer sam bio kilometrima daleko

 

Cijela ova rasprava otišla u krivom pravcu, raspravljamo o tome kako prometni inžinjeri nisu potrebni i da svako može postavljati znakove , čak i Obrsnel

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možemo suštinu prometriti i iz drugog ugla kako bi zaštitili koncesionare od pogibelji

Recimo , mom susjedu smeta to što automobili ispred kuće voze 70 km/h, ode kupi i postavi znak ograničenja od 30 km/h . dođe policija i radarom ustanovi da vozim 70, kazna je strašna ako je dozovljan brzina 30

Da li je sad jasnije u čemu je problem ??

 

Kako smo krenuli sumnjam da ću dobiti kompetetno mišljenje , nažalost

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

O čemu govori ovaj link iz Rijeke ?? To su njihove želje l

To je odluka temeljena na zakonima a na koju imaju pravo.Vezana je na statut grada koji je opet vezan na zakon o lokalnoj upravi i samoupravi i ustav.

 

Problem sa koncesionarom je nastao kada sam SMS platio parkiranje , nakon 1h pokušao sam ponovo uplatiti ali sustav nije radio i dobio sam obavjest da uplatim na automatu Naravno da nisma mogao jer sam bio kilometrima daleko

 

Cijela ova rasprava otišla u krivom pravcu, raspravljamo o tome kako prometni inžinjeri nisu potrebni i da svako može postavljati znakove , čak i Obrsnel

ne postavlja Obi znakove.

 

A to plaćanje/neplaćanje parkinga nema nikakve veze sa postavljanjem znakova jer jednostavno sistem nije radio kako treba.

 

 

Recimo , mom susjedu smeta to što automobili ispred kuće voze 70 km/h, ode kupi i postavi znak ograničenja od 30 km/h . dođe policija i radarom ustanovi da vozim 70, kazna je strašna ako je dozovljan brzina 30

Da li je sad jasnije u čemu je problem ??

 

Kako smo krenuli sumnjam da ću dobiti kompetetno mišljenje , nažalost

ne može ga kupit ni postavit.Može samo dat zahtjev nadležnima da iz nn razloga smanje brzinu postavljanjem znaka.

 

Krenuli smo o znakovima a oni nisu problem nego postavljeni sistem za plaćanje sms-om.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Baba drumom deda šumom, nemoj se ljutiti ali smislenije odgovore dobio bi na nekom poljoprivrednom forumu

 

Nisi odgovorio na suštinsko pitanje , moram li poštivati nezakonito postavljene znakove To jesu li postavljeni zakonito ili nisu odlučit će sud . Kako bi se ti branio da si koncesionar i da se ustanovi da znakovi nisu postavljeni po Zakonu o sigurnsti prometa

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zašto insistiram na nezakonito postavljenim znakovima? Cijeli sustav naplate preuzet je iz EU a osmislili su ga njihovi pravni eksperti i tu je vrlo teško naći "ahilovu petu"

Naši genijalci su sve lijepo prepisali ali bez razumjevanja i u startu su napravi kardinalnu grešku. Nišu poštivali Zakon o sigurnosti prometa što bi se moglo tumačiti kao "Zavaravjuća poslovna praksa" Ako je tome tako onda većina koncesionara u Hr je u problemima , treba nam samo jedna pravomoćna presuda

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Baba drumom deda šumom, nemoj se ljutiti ali smislenije odgovore dobio bi na nekom poljoprivrednom forumu

 

Nisi odgovorio na suštinsko pitanje , moram li poštivati nezakonito postavljene znakove To jesu li postavljeni zakonito ili nisu odlučit će sud . Kako bi se ti branio da si koncesionar i da se ustanovi da znakovi nisu postavljeni po Zakonu o sigurnsti prometa

Nemam se zašto ljutit ali još uvijek ne znam koji je to pronetni znak nezakonito postavljen.

 

Parkiralište s naplatom?

 

Člank 5 je savršeno jasan http://www.zakon.hr/z/78/Zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama

 

Moraš poštivat sve postavljene znakove a u slučaju kazne imaš pravo prigovora sudu da je znak postavljen nezakonito što se mora i dokazat pa će sud odlučit da li je ili nije.

 

Ne znam zašto mi se čini da se tu ne radi o znakovima nego o kazni zbog neplaćanja parkinga.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Članak 5 govori o njihovim željama odnosno pravima da reguliraju promet na svome području Kao laici neki njihov zahtjev može biti sulud , oni mogu kupiti automobil ali ga moraju registrirati u certificiranoj stanici za tehnički pregled. Tako je i u prometu Lijepo ti piše da njihove želje moraju biti u skladu sa ovim zakonom u kome piše da svaki prometni znak mora imati projekt

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Onda podnesi optužni prijedlog sudu protiv laika.

 

he he ne ide to tako, sve su oni uradili da se godinam mogu mangupirati i smijati nam se u lice, ja nisam ovlašteni tužilac U ovom slučaju ovlašteni tužioci su samo policija i davatelj koncesije . POlicija bi morala tužiti samu sebe jer mora dati suglasnost kod svake intervencije u javnom prometu a davatelj koncesije neće klati zlatnu koku

 

Dobro došli u Hrvatsku

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Džaba se ja trudio, jedino mi preostaje da snimim cjelovečernji film,možda ti onda bude malo jasnije

 

Radi se o znakovima za parkiranje?

Pa o tome bi i trebalo napraviti film.

 

Zakon ostavlja jedinicama lokalne uprave da same odrede gdje je parkiranje dozvoljeno, a gdje nije.

Onda te jedinice odrede da je zabranjeno svugdje gdje nije dozvoljeno, a dozvoljeno je tamo gdje ima znak da je dozvoljeno. A znakove se ili ne stavlja, ili se sve proglašava zonom naplate parkinga. Tako kad u Zagrebu u nekoj ulici pet građana zatraži da se uvede naplata, oni to uvedu. Pa je netko postavio pitanje hoće li ukinuti naplatu ako 5 građana zatraži - da se isto ukine...

 

Jer se ide na ruku koncesionaru ili komunalcu koji ima naplatu parkinga i/ili 'pauk uslugu'. Jer u toj službi obično vrhnje bere gradonačelnik i njegov 'kum' (da, naravno, onaj 'kum').

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon ostavlja jedinicama lokalne uprave da same odrede gdje je parkiranje dozvoljeno, a gdje nije.

 

A znakove se ili ne stavlja, ili se sve proglašava zonom naplate parkinga.

I sve je po zakonu.

 

A ovoga znaka ionako nema u pravilniku :zubo:

http://metkovic-news.com/politika/naplata-parkinga-dragovic-nespremno-ste-krenuli-u-projekt-naplate-parkinga/

http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/naplata-parkiralista-na-rialtu-propast-za-stari-labin-418014

 

A stvar ionako nije u postavljanju znakova i određivanju parkirališta sa naplatom nego o ovome

 

Problem sa koncesionarom je nastao kada sam SMS platio parkiranje , nakon 1h pokušao sam ponovo uplatiti ali sustav nije radio i dobio sam obavjest da uplatim na automatu Naravno da nisma mogao jer sam bio kilometrima daleko

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Felixx, ne osporavam im pravo da grade što god žele, ako žele izgraditi sportsku dvoranu OK,moraju poštivati neki urbanistički plan, moraju angažirati projektanta i izvođače radova itd Tako je i sa parkiralištima Kao što ne mogu legalizirati dvoranu bez hrpe dozvola e tako ne mogu legalizirati ni parkiralište Iz gore postavljenih znakova vidljivo je da sve rade sami mimi zakona i propisa

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Josipe, spremate se na "rat s vjetrenjačama". Ali, vaše vrijeme, vaš novac, vaši živci.

 

Da ne bi bilo zabune, slažem se s vama, zakoni i propisi se moraju poštivati, ali uvijek ima iznimaka. Eto, dat ću vam primjer (nevezan uz vaš slučaj) - u Zakonu o izborima zastupnika u Hrvatski sabor, propisana je maksimalna margina odstupanja od 5 % u pogledu razlike u broju registriranih birača u pojedinim izbornim jedinicima. Mi smo već tri izbora proveli bez poštivanja te margine, počelo je sa 2007. kada se taman probilo tih 5 %, nastavilo u 2011. i sada u prošloj godini. I što se desilo? Jel itko doveo u pitanje zakonitost i ustavnost svih tih izbora? Nije, a čak i da je - USRH bi najvjerojatnije rekao kako ta činjenica nije takvog značaja da bi utjecala na rezultat izbora. Kada pogledate konstelaciju snaga u našem zakonodavnom tijelu, gdje imate sve osim komotne većine, postavlja se pitanje možemo li zbilja reći da ta razlika nije utjecala na ishod izbora? S druge strane, ako tih 5 % nije faktor, čemu ga onda uopće stavljati u zakon? Radi kozmetike? I da otklonim bilo kakvu sumnju, nisam simpatizer nijedne stranke niti sam glasao, za slučaj da netko krivo shvati ovaj primjer, koji sam naveo samo radi toga da vam dočaram da jedan od najvažnijih zakona svake iole razvijene demokracije biva zapravo gažen, i to sa blatnjavim čizmama.

 

Nadam se da shvaćate što želim reći, a odluka je naravno, samo vaša.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

G man, hvala na savjetu , sve sam razumio ali ima jedna izreka "Bezumlje hrabrih je smisao života"

Racionalno bi bilo da sam se nagodio i prošao samo sa kaznom od 30 kuna ali postoji jedno veliko ALI Meni nije problem ni trošak od 1000 kuna da guštam u tome kako se svi upinju dokazai kako je nešto nezakonito ustvari prihvatljivo.

 

Iz rasprave se vidi da ljudi nisu upoznati sa propustom koji su uradili gotov svi koncesionari Možda se negdje netko pozove na gore rečeno, možda mu neki sudac da za pravo . možda natjeramo koncesionare da počnu poštivati zakone RH

Da citiram jednu albansku narodnu."Največa je čast boriti se sam protiv svih "

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

 

Iz rasprave se vidi da ljudi nisu upoznati sa propustom koji su uradili gotov svi koncesionari

Nije vezano za parkirališta ali da gradovi obavljaju svoje sukladno zakonu

http://www.sbplus.hr/_data/files/132_20130827143157560/grad-promet-cankareva.pdf

http://www.opcina-kali.hr/uploads/urednik2014/REGULACIJA_PROMETA_TEHNICKI_OPIS.pdf

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija