sale12 objavljeno: 22. kolovoz 2016. Dijeli objavljeno: 22. kolovoz 2016. Poštovanje trebam mi vaš savjest što učiniti i kome se obratiti. koristim internet i telefon i televizor preko vipa mreže. Nakon udara groma 10.8.2016 nemam internet, tv i telefon signal zvao sam Vip službu za korisnike i obećali da će ju doći i zamijeniti model ersiver no nisu bili, ponovo sam zvao i rekli su da će ju doći i opet ništa svaki drugi dan zovem i otpilime. Zanimam kome se obratiti, što im kazati i što učiniti, jel ovo stvarno nije u redu od 10.8. čekam signal interne a sad je već 22.8. moli vas za hitan odgovor i što im kazati kad ih nazovem ponovo dali postoji kakav članak i zakon za to? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 22. kolovoz 2016. Dijeli odgovoreno: 22. kolovoz 2016. Poštovanjetrebam mi vaš savjest što učiniti i kome se obratiti. koristim internet i telefon i televizor preko vipa mreže. Nakon udara groma 10.8.2016 nemam internet, tv i telefon signal zvao sam Vip službu za korisnike i obećali da će ju doći i zamijeniti model ersiver no nisu bili, ponovo sam zvao i rekli su da će ju doći i opet ništa svaki drugi dan zovem i otpilime. Zanimam kome se obratiti, što im kazati i što učiniti, jel ovo stvarno nije u redu od 10.8. čekam signal interne a sad je već 22.8. moli vas za hitan odgovor i što im kazati kad ih nazovem ponovo dali postoji kakav članak i zakon za to? dok pismeno (preporučeno i sa povratnicom )ne zatražiš otklanjanje kvara neće te ozbiljno shvatiti. imaš pravo na smanjem iznos računa (nisu na vrijeme, u roku od 24 sata, otklonili kvar). obrati se HAKOM-u (ali moraš imati dokaz da si prijavio kvar ). ako imaš mobitel napravi djeljenje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.