Jump to content
DML

Rok za popravak uređaja pod garancijom

Preporučene objave

DML    0

Poštovani.

 

Znam da ne postoji zakonski rok za popravak uređaja koji je pod garancijom. Ali me zanima koliki je taj "razuman" rok za popravak uređaja. Dal je to 7, 10, 50 dana? Radi se o perilici rublja. Prijavljeno 01.09 (serviser je pogledal perilicu i sad se kao naručuju djelovi) sad je 21.09... nekak mi se čini da je "razuman" rok prošao...

 

Vjerujem da nije u garanciji, već odavno imal popravljenu perilicu.

 

Hvala.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad


  • Similar Content

    • objavio Brko1122
      Poštovani,
      Znači situacija sljedeća 
      Tablet kupljen u t-centru nakon 5 mj ne reagira na punjac odnesen u t-centar pod garancijom te prilikom preuzimanja djelatnik pregleda uredaj te mi da potvrdu o preuzimanju uredaja da nema ostecenja uredaj i to u roku 15 dana ce ga popravit. Nakon 14 dana uredaj se vraca sa servisa meme zovu u t-centar da dodem po uredaj kad uredaj razbijen duz cijelog ekrana crta razbijen ekran i to jako.Uz dodatnu napomenu da servis odbija popraviti uredaj jer je razbijen. Ja pokazem potvrdu da je predan cijel zovu djelatnicu koja je preuzela kaze da sjecam se moj potpis uredaj pregledan te nikakvih mehanickih ostecenja nije bilo. Pise se prigovor te se uredaj vraca na servis uz napomenu da je uredaj predan cijel za sta postoji i potvrda. Servis ponovo vraca uredaj te odbija popravak. Pisem prigovor tht-u oni odgovaraju da je naknadno utvrdeno puknuce ekrana ta se ograduju da je uredaj takav predan na servis. Na moje da imam potvrdu da je uredaj predan cijel oni odgovaraju da je servis naknadno ustanovio puknuce ekrana i da oni nisu istrazitelji kako je do puknuca doslo te odbijaju garanciju. Pisao sam u HAKOM pisao sam u Deutche telekom bazu pisao sam u Samsung Hrvatska znaci kakvi ovlasteni servisi postoje i scim se bave.
      Molim za savjet kome se mogu vise obratiti s obzirom da je uredaj kupljen prego ugovora i uz sim karticu jel inam prava raskinuti ugovor i kako jer ovo je stvarno dno dna kako t-com posluje.
      ispricavam se ako je kriva tema
      hvala na bilo kakvom savjetu
       
    • objavio samirates
      15.1.2017. godine sam došlepao auto kod autolimara. Pošto se radi o većoj šteti, zatražio me je 10 000kn avansa ( bez ikakve priznanice) što sam mu i dao. Dogovoren je vremenski rok od mj dana te plaćanje ostalog dijela pri završetku radova. Rekao je izdati račun i priložiti specifikaciju troškova. Do današnjeg dana (27.08.2017.) auto mi nije vraćen niti su radovi na pola, kamoli pri kraju. Osoba izbjegava bilo kakav kontakt, a kada se dođe do njega onda uvijek slijede neka izmotavanja i obećanja. Auto kako je stajao dugo sigurno je i povukao vlagu na interijer (odrezao mu je krov i tako stoji), plus ostale stvari poput stajanja tekućina itd. Zanima me uopće kakve bi zakonske korake trebao poduzeti da se taj auto osposobi, novac vrati te nadoknadi eventualna šteta nastala zbog toliko dugog stajanja. Očito je da se radi o nemaru i da sigurno nešto ne štima. Ne znam kako uopće postupiti u nastaloj situaciji. Nikakvi pregovori me ne zanimaju i dogovori pošto se do danas ništa nije napravilo tako da mislim da nema smisla. Trošak tog popravka je zacijelo veći i ja to više nemam namjeru popravljati i dodatno plaćati tako da se više o autu ni ne radi, ako je "propao" neka je ali želim poduzeti zakonske poteze kako bi taj problem riješio. ili totalnim popravkom iako je možda i šteta sada veća ili novčanom isplatom. Unaprijed hvala



  • Online korisnici



×