Joe Jimmy objavljeno: 8. listopad 2016. Dijeli objavljeno: 8. listopad 2016. Ovako. Po isteku promo radoblja ne stižu računi... Ne dvojbeno je da pružatelj usluge ima ispravne podatke za dostavu računa, jer je uredno slao adresirane promo materijale. No račune ne šalje. I da se slučajno nisam sjetio da je to free of charge razdoblje prošlo te da bi bilo vrijeme da mi pošalju račnun nabralo se već dvije rate... moglo je i više, pa bih onda imao dodatne troškove, svi znamo koliko košta ovršenje. Kako iz ovoga definitivno proizlazi da pružatelj usluge ne poštuje svoje obaveze dostave računa na navedenu adresu, zanima me koji je zakonski rok za dostavu računa te na što se mogu tu još pozvati kako bih raskinuo ugovor sa neodgovornim partnerom koji me zbog svoje nesposobnosti može dovesti u dužničko ropstvo bez da sam išta kriv. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 8. listopad 2016. Dijeli odgovoreno: 8. listopad 2016. vasa je obveza podmiriti ugovorene obveze koje operater uredno izvrsava. nazalost u ne-dostavi racuna necete naci uporiste za raskid ugovora bez penala. obratite se njima i siguran sam da ce naci rjesenje vaseg problema! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.