Jump to content

Ogorčeni potrošač


poki23

Preporučene objave

Pozdrav svima! Opisat cu svoj slucaj iz iskustva kao potrosac i kupac pa vas molim ukoliko netko ima koristan savjet sto da ucinim sljedece, zahvaljujem.

Naime, 8.6.2015. kupio sam mikrofon Shure beta 58A (placen 1320 kn) u music shopu u Varazdinu. Isti mikrofon sam koristio svega par puta, nikad nije udaren, pao ili nesto slicno. Jos uvijek mikrofon izgleda kao nov, jasno se vidi kako nema nikakvih vanjskih ostecenja. Mikrofon je jednostavno sam od sebe prestao raditi u 9. mjesecu 2016. godine. Mikrofon sam prvo odnio u music shop u Varazdinu u kojem je kupljen, na sto mi je trgovac rekao kako oni ne daju garancije na mikrofone i da mi ne moze pomoci. Nakon toga sam kontaktirao vlasnika music shopa koji mi je rekao da donesem mikrofon u music shop, podruznica u Cakovcu te da ce ga oni poslati na ovlasteni servis u Zagrebu. Imam servisni nalog koji kazuje kako sam predao mikrofon 19.9.2016. Posto mi se nitko nije javljao, kontaktirao sam ih sam pa su mi rekli da su mikrofon poslali u svoj neovlasteni servis u Nedelišću i kako ce me popravak stajati 100-200 kn. Pristao sam i na to, no nitko mi se nije javljao. Opet sam zvao vlasnika te je on rekao da je mikrofon trebao otici u Zagreb i da ce se on pobrinuti za to i da mi nece naplatiti servis. Naravno, nije mi se vise javio. 5.1.2016. sam otisao po mikrofon koji me tamo cekao, a na servisu ga nisu ni taknuli. Posto sam se informirao kod udruge za zastitu potrosaca da ja imam pravo na jamstvo 2 godine prema pravilima EU i da trebam dobiti novi mikrofon sam rekao da cu im pisati tuzbu. Na to su mi rekli da oni ne daju jamstvo 2 godine, vec Shure koji je u Americi. To nema nikakvog smisla, posto sam ja kupio mikrofon u Hrvatskoj. U music shopu mi je prodavac rekao da trebam tuziti uvoznika (Rainbow music shop), jer oni ne zele priznati garanciju i dao mi njihov kontakt broj te napomenuo da njih ne trebam spominjati. Neka me netko savjetuje koga da tuzim i ako postoji pdf dokument sa tocnim zakonima o zastiti potrosaca, kako bi mogao ispravno postupiti.

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vi se trebate pozvati na odgovornost prodavatelja za materijalne nedostatke prodane stvari - vidite odredbe čl. 400-422. Zakona o obveznim odnosima. Jamstvo, ukoliko postoji, samo podebljava odgovornost prodavatelja, ali ako jamstva kao takvog nema, zakon ga obvezuje u tom pogledu.

 

Dakle, kako očito prodavatelj nema namjeru ispoštovati svoje obveze, potrebno je pismenim putem (poštom preporučeno s dostavnicom) prodavatelju poslati izjavu o raskidu ugovora uz opis cijele ove situacije, uz traženje povrata plaćene cijene, a mikrofon obzirom se nalazi kod njih, da ga zadrže i da ste time vi ispoštovali svoju obvezu povrata stvari.

 

Imali biste pravo i na naknadu štete, ali smatram da je bolje to sad ne tražiti, već u dopisu napomenuti da, ukoliko vam ne vrate plaćenu cijenu u roku 8 dana, idete sudskim putem u potraživanje isplaćene cijene, naknadom štete te prijavom Inspekciji Ministarstva gospodarstva.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija