Jump to content

Kartična prijevara - neovlaštena transakcija


nenadkc

Preporučene objave

Lijepi pozdrav svima koji čitaju!

Pokušat ću biti što kraći...

 

28.12. mi je neovlašteno skinuto preko VISA kartice 1700kn s računa. Transakcija je bila prema jednoj engleskoj firmi koja se bavi online klađenjem (osobno se ne kladim, nemam account u toj firmi niti sam ikad dosad čuo za tu firmu).

VISU sam blokirao isti tren, sljedeći dan u banci prijavio neovlaštenu transakciju gdje su u banci samo proslijedili moj zahtjev u "kartični odjel" i rekli da će mi se javiti dok obrade moj zahtjev.

Do danas (nakon 7 dana) mi se nitko nije još javio, a u banci samo kažu da ništa neznaju da će mi se netko javiti iz kartičnog odjela dok obrade.

 

Također sam kontaktirao tu englesku firmu prema kojoj su otišle pare i emailom su mi javili da su voljni pomoći ali da im se mora banka javiti s detaljima transakcija jer meni osobno nesmiju odavati podatke njihovih korisnika niti nemogu meni vratiti novac osobno. Kažu da ja zatražim od banke povrat ukradenog novca, a banka neka dalje od njih potražuje ukraden novac.

 

Zanima me dal je banka obavezna meni vratiti ukradeni iznos nakon što se utvrdi da je obavljena ilegalna transakcija i krađa s računa?

 

Hvala i javljam o daljnjem tijeku događaja kako će se odvijati!

-Nenad

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru!

 

Došao osobno u glavnu centralu banke, prijavio na šalteru šta se desilo i službenica je ispunila prijavu za kartičnu rekamaciju s opisom događaja koji je faxirala u "kartični odjel" kako kažu i rečeno mi je da čekam da će mi se javiti dok riješe. Zovem svaki drugi dan u banku i kažu samo da čekam da još nije riješeno. (danas je 7. dan odkad sam predao zahtjev)

 

Bio sam na policiji, napravljen je zapisnik, sve sam detaljno objasnio i inspektor mi je rekao da prije nego on proslijedi prijavu na daljnju obradu da pričekamo da vidimo odgovor iz tog "kartičnog odjela". Da baš policija ne pošalje službenu prijavu a drugi dan se ovi jave i kažu da je riješeno i vraćen novac.

 

Znači banka bi trebala zakonski vratiti novac (ne samo zbog dobre volje i ugleda banke) dok se utvrdi da je izvršena ilegalna transakcija tj. krađa?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Policija će svejedno odraditi svoje, u suradnji s bankom, ali im dobro dođe informacija je li novac vraćen. I jedno i drugo traje, tako da ovih 7 dana nije puno, pa treba malo strpljenja.

 

Što se tiče vraćanja novca, ne, banke to nisu dužne vratiti ako nije njihova krivnja što je novac plaćen (u ovom slučaju mislim da nije), ali to najčešće rade da bi izbjegli loš publicitet i gubitak klijenata.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

I sam sam dugo u svijetu klađenja, strane online banke za nadoplatu online računa ne traže pin već samo broj kartice i CV kod (na poleđini kartice) a to je mogao znati samo netko tko je vidio vašu karticu (recimo netko od ukučana ili kolega na poslu) ili ste nekome poslali preslike istih (za tko zna što već), znate li koja je kladionica u pitanju? jer večina kladionica prilikom registracije traži preslike osobne iskaznice isključivo osobe na koju glasi račun, te dozvoljava isplate samo na bankovni račun osobe na koju glasi račun.

 

Ukoliko je to u pitanju netko ima vaš identitet i može podizati "avanse" za klađenje po stranim kladionicama s odgodom plačanja od 90 dana za koje će teretiti vas, limit je 200eur uplata (jednokratno) te 100eur "avansa" možete dobiti (treba samo navesti račun s kojeg se novac skida a da glasi na nosioca online računa u kladionici) a broj kladionica je stvarno velik,

 

ukoliko niste prijavi policiji, prijavite jer moguće je da će vas teretiti kladionice za x puta po 100eur

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Novac je bio uplaćen na grupu "Neteller" u engleskoj. Oni nisu direktno kladioničarska kuća već neki prepaid servis gdje možeš uplatit novce i onda koristit po potrebi pa i za klađenje (koliko sam shvatio). Policiji je prijavljeno ali mi je rečeno da pričekam odgovor od banke prije nastavka policijskog postupka....a odgovor banke je rok 45 dana na rješenje prigovora kojeg sam poslao za kartičnu prijevaru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Završen je proces istrage i banka mi je vratila otuđen iznos nakon 22 dana. Policija prijavu onda nije proslijedila na daljnu obradu. Slučaj je samo evidentiran.

 

VISA kartica mi sada više nije vezana na tekući račun, već na žiro račun koji je prazan i nemože ići u minus. Kada želim koristiti VISU, preko mobilne aplikacije online bankarstva si prebacim određeni iznos s tekućeg na žiro i to onda mogu trošiti. Više ne postoji opcija da mi se ukrade s računa bilokoja svota.

 

Hvala svima na pomoći! ;)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija