Jump to content

Oduzimanje prava na skrbnistvo


ratatata

Preporučene objave

Postovani

Molim Vas savjet.

Situacija je takva da je otac naseg malodobnog djeteta (1.8mj) registrirani narkoman,na zamjenskoj terapiji koju zloupotrebljava,te se uz to povremeno drogira heroinom. Nasa zajednica je trajala oko 2 god,te je prvo predoziranje bilo kada sam bila u visokoj trudnoci. Ponovilo se jos jednom u rujnu prosle godine,a nakon toga sam su mi njegovi prijatelji slali fotografije na kojima je vidno na necemu. Dokaze imam u obliku video snimke,fotkografija i sms poruka. Problem je taj da sam ga radi toga ostavila,a on mi je iz osvete uskratio bilo kakvu novcanu pomoc. Njegovi na svoju ruku placaju stan i donesu vrecicu hrane 2 put mjesecno sto ja nisam od njih trazila vec iskljucivo alimentaciju kako nalaze zakon,medjutim on to odbija jer zna da sam studentica,majka i da ne mogu raditi i na taj nacin mi se osvecuje.Pokusao se pomiriti,medjutim ja nisam pristala i tu je poceo pakao. Njegovi roditelji placaju podstanarski stan u kojem sam ja nastavila zivjeti s djetetom,dok je on koristio svaku priliku da me provocira lazima,prijetnjama ukoliko odem na sud da cu zavrsiti na cesti s djetetom itd za sto takodjer imam dokaze u obliku njegovih poruka. Svoje roditelje je lazima okrenuo protiv mene,tako da s njima nemam nikakvu komunikaciju. Kap je prelila casu prije cca 15 dana kada je dijete bilo na cuvanju kod njega i kada sam isla provjeriti stanje,znajuci da je sam s djetetom i nasla sam ga izdrogiranog kraj djeteta. Otisla sam na centar za socijalni rad,medjutim njima njegova narkomanija nije problem i oni bi da mi idemo u neku udrugu savjetovati se oko brige za dijete i jos su me pitali pa zasto ga niste prijavili (zato jer mi se prijetio). Meni je to neprihvatljivo s obzirom da je narkoman i da je u vise navrata ugrozio dijete. Vozio ga je takav,zakomio bi s cigaretom,spalio namjestaj itd i zelim da mu se oduzme pravo ka skrb dok ne ode u konunu lijeciti se i dok ne po