Jump to content

Kako tražiti nadoknadu ukradene imovine ?


just a number

Preporučene objave

U dvanaestom mjesecu iz stana su mi ukradena dva laptopa.

Počinitelj je uhvaćen, proglašen kriv te oslobođen nadoknade štete pošto je dva laptopa prodao za 300 kn, a u njegovu korist ide mu to da je u trenutku počinjenja djela imao 20 godina, te ima dijete i nije kažnjavan prije i ima dnevnicu 150 kn. E sad, zašto bi mene zanimalo za koliko je novaca on prodao laptope? Ja sam studentica, nemam nikakvu dnevnicu, nezaposlena, uzdržava me samohrani roditelj, a na laptopima su se nalazili vrijedni podatci potrebni mi za diplomski rad i nastavne obaveze. Za novi laptop nemam novaca, tako da želim nadoknadu bez obzira na sve. Molim vas za pomoć.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije ni meni baš jasno, ali pretpostavljam da je to zato jer je rom. Treba mi vratiti 300 kn iako su laptopi procijenjeni na 2000 kn. Dakle, osuđenik je dužan meni isplatiti 2000 kn, no kako je došlo do protupravne imovinske koristi, jer ih je prodao za 300 kn, toliko mi onda treba i vratiti. Da li zaista nema smisla žaliti se na presudu, iako je on po presudi počinio tešku krađu, a osim toga u istom danu provalio je u još jednu kuću. Znam da to nije velik iznos al meni će to puno značiti jer nemam za novi laptop koji mi je prijeko potreban za nastavu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako još uvijek teče rok za žalbu, pokušajte sa žalbom na visinu protupravne imovinske koristi, tj. dosuđenog imovinsko-pravnog zahtjeva - jeste li isti postavili u kaznenom postupku? (kažete da su laptopi procijenjeni na 2000 kn - tko ih je procijenio? Ako je izreka "laptopi neutvrđene vrijednosti, ali sigurno veće od 2.000,00 kn", to je stoga da bi se postupci vodili po službenoj dužnosti, a ne po privatnoj tužbi), ali dvojim u uspjeh. Nažalost, kao što netko reče, pričekati da presuda postane pravomoćna, pa utužiti u parnici za naknadu štete, gdje je mogućnost naplate neizvjesna...