Jump to content
Potočnica

Tko je dužan pokrenuti postupak rješavanja problema s "paricom"?

Preporučene objave

Poštovani, molim pomoć.

Korisnici smo usluga (telefon, internet, TV) tvrtke A. U zadnje vrijeme imamo dosta problema sa uslugom, tvrtka A tvrdi da je problem u „parici“ koja je u nadležnosti T-COMa, te nas upućuju da se njima obratimo da to riješe, promijene tu paricu ili već nešto...Moje je pitanje: tko je dužan obratiti se T-COMu?  Ja, korinik usluge ili tvrtka A, pružatelj usluge koju ja uredno plaćam?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 18 minuta, Potočnica je napisao:

Poštovani, molim pomoć.

 

Korisnici smo usluga (telefon, internet, TV) tvrtke A. U zadnje vrijeme imamo dosta problema sa uslugom, tvrtka A tvrdi da je problem u „parici“ koja je u nadležnosti T-COMa, te nas upućuju da se njima obratimo da to riješe, promijene tu paricu ili već nešto...Moje je pitanje: tko je dužan obratiti se T-COMu?  Ja, korinik usluge ili tvrtka A, pružatelj usluge koju ja uredno plaćam?

 

Obratite se pisanim dopisom i trtki A i T-comu, i obavijestite ih da vam je dosta zafrkancije i prijavljivanja problema sa nekvalitetnom uslugom. I da im dajete deset dana da rješe problem ili ćete preći nekom drugom pružatelju uskuga. Zemaljska linija više nije nužna za davanje usluge.

Pa neka se oni međusobno iskomuniciraju i riješe roblem ako žele zadržati klijenta.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 3 sati , Potočnica je napisao:

Poštovani, molim pomoć.

 

Korisnici smo usluga (telefon, internet, TV) tvrtke A. U zadnje vrijeme imamo dosta problema sa uslugom, tvrtka A tvrdi da je problem u „parici“ koja je u nadležnosti T-COMa, te nas upućuju da se njima obratimo da to riješe, promijene tu paricu ili već nešto...Moje je pitanje: tko je dužan obratiti se T-COMu?  Ja, korinik usluge ili tvrtka A, pružatelj usluge koju ja uredno plaćam?

 

Tvrtka A (s kojom imate sklopljen ugovor) Vam je dužna riješiti problem, tj. osigurati nesmetano korištenje usluga, jer ste Ugovor o korištenju tih usluga sklopili sa njima, oni su dužni izvjestiti T-com s kojim imaju sklopljen ugovor o korištenju njihove infrastrukture (bazne stanice, linije, parica idr.), no nije na odmet pisano se obratiti i T-Comu- kako Vam to sugerira i poštovani Felixx, naravno i poželjno pisanim putem poradi, zlu netrebalo, možebitnih dokaza...

Uređeno od Željac047

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 5 sati , Potočnica je napisao:

Hvala Felixx!

Al ne znam ima li smisla prijetiti trećim operaterom, kad ga ovdje zapravo i nemam na izbor :) Ovo što se nudi je na kraju ionako u vlasništvu dvije kompanije.

Ja sam zemaljsku liniju otkazao još pred nekoliko godina. Za mobilni internet i mobilnu telefoniju imate bezbroj opcija. A tv i ne morate gledati preko parice. Ja tu gdje jesam sa dobro postavljenom jeftinom antenom hvatam nekih 20 -tak kanala tv-a i slabo ih gledamo. 

Dakle, uvijek ima neka opcija.

Bitno je da im spomenete mogućnost otkazivanja usluge jer će ih to sigurno motivirati da pod hitno rješavaju problem. 

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 24 minuta, felixx je napisao:

Ja sam zemaljsku liniju otkazao još pred nekoliko godina. Za mobilni internet i mobilnu telefoniju imate bezbroj opcija. A tv i ne morate gledati preko parice. Ja tu gdje jesam sa dobro postavljenom jeftinom antenom hvatam nekih 20 -tak kanala tv-a i slabo ih gledamo. 

Dakle, uvijek ima neka opcija.

Bitno je da im spomenete mogućnost otkazivanja usluge jer će ih to sigurno motivirati da pod hitno rješavaju problem. 

 

I to je najbolje, no i bez spominjanja mogućnosti otkazivanja usluge dužni su žurno otkloniti kvar, prvo...njima je u interesu, a drugo...i zakon im tako nalaže, jer niste dužni platiti uslugu koju niste mogli adekvatno koristiti, a kvar ste uredno prijavili sve dok ne otklone kvar, tj. nebi Vam je ni smjeli naplatiti dok je ne možete koristiti, a kvar ste prijavili...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Hvala! Prijavila sam pismeno, za sada samo tvrtki A, u privitku poslala i video snimak nešeg  TVa, odgovorili su kako će reagirati u zakonskom roku.

Grozim se komunikacije s T-COMom,  ako išta ne podnosim to je izmotavanje na konkretno postavljena pitanja, ako ste ikad s njima pokušali riješiti problem, znate o čemu pričam – ako ikako mogu, to ću izbjeći :D (ne znam jel još uvijek tako rade, al znam da su do prije koju godinu razno razne zahtjeve primali isključivo faxom, ono u 21.stoljeću, tvrtka koja se bavi telekomunikacijama... pa se onda fax zagubi, ne stigne, nemaš nikakav konkretan trag da si poslao i da je druga strana primila...)

Da, našla sam za nas OK opciju (u našoj se kući najviše gledaju Boomerang i Nicelodeon, što zemaljska antena baš ne nudi), te sam to i spomenula u dopisu. Budemo vidjeli kako će se dalje odvijati.

Hvala još jednom!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 1 sat , Potočnica je napisao:

Grozim se komunikacije s T-COMom,  ako išta ne podnosim to je izmotavanje na konkretno postavljena pitanja, ako ste ikad s njima pokušali riješiti problem, znate o čemu pričam 

Jesam, više puta. I uvijek uspješno. Jest da sam im jednom čak u urudžbiranom dopisu napisao da ću motorkom ukloniti HT stup sa svog posjeda :-D (da budem jasan - ne preporučujem ljudima da takve stvari olako pišu, jer i to treba znati napisati!) ali stup su maknuli slijedeći radni dan ujutro.

Sa institucijama i sa ovakvim monopolistima treba komunicirati isključivo dopisima, i to ili urudžbiranjem osobno, ili preporučenom poštom. I sročiti to tako da dopis odaje osobu koja će se znati izboriti za svoja prava.

Mislim, u redu je kontaktirati ih bilo kako, i vidjeti shvaćaju li problem i žele li ga brzo riješiti. Čim vidite da to ne funkcionira - dopis.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

A gledajte, ne tvrdim da sam tada bila u pravu – priča ukratko, prije 15-ak godina, od predaje zahtjeva do ukopčanja interneta prošlo je preko godinu dana, što je debelo premašilo sve moguće rokove, no da tada nismo potpisali ugovor (dvije godine), internet ko zna kad bi dobili. Uglavnom, nakon nešto više od pola godine, a to bi bilo taman dvije godine da smo internet dobili u roku, htjela sam preći kod drugog operatera  - pa, APP, na osnov nepoštivanja tih rokova s njihove strane, htjela sam bez penala raskinuti ugovor. Al da si mu napisali tipa „niste u pravu, zakon taj i taj, članak taj i taj....“ pročitala bih  članak, odustala, sve 5. Nego,  na moja pitanja tipa – „zašto ste na vašim stranicama objavili kako je za naš broj dostupan internet (zahtjev putem interneta se drugačije nije mogao ispuniti), a sad nam tvrdite da nije bio dostupan“ ili „kad se već sami sebi elegantno dali mogućnost da nam odbijete zahtjev, a znali ste da nam ne možete pružiti uslugu, zašto onda to niste učinili“ – dobijem odgovor tipa „mi smo najjača tvrtka u području telekomunikacija, konstantno ulažemo velike iznose u poboljšanje kvalitete usluge... bla, bla, bla... ne nismo primili vaš fax, ne to ne možete poslati na ovaj mail, morate ponoviti fax“ ... Pa, ono, bojim se uopće upuštati u komunikaciju s njima jer me samo naživciraju. Zbog gore opisanog mi se i danas, nakon skoro 15 godina,  diže kosa na glavi :) Vama svaka čast!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Povratna info, uvažili su mi žalbu, idući će nam račun naplatiti 0kn, ponudili su nam raskid ugovora bez penala, te uslugu koja zaobilazi problematičnu bakrenu paricu. Nova usluga ispada jeftinija od stare, pa mogu reći da sam zadovoljna. Sad samo da vidim kvalitetu te nove usluge :) Hvala svima!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 1 sat, Potočnica je napisao:

Povratna info, uvažili su mi žalbu, idući će nam račun naplatiti 0kn, ponudili su nam raskid ugovora bez penala, te uslugu koja zaobilazi problematičnu bakrenu paricu. Nova usluga ispada jeftinija od stare, pa mogu reći da sam zadovoljna. Sad samo da vidim kvalitetu te nove usluge :) Hvala svima!

Super, baš mi je drago, čestitam...:palac:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovani, evo nastavka

Da podsjetim ukratko: krajem prošle godine od operatera nam je ponuđen raskid Ugovora jer nisu mogli isporučiti ugovorenu uslugu (usluga A). Istovremeno su nam ponudili uslugu koju će moći isporučiti (usluga B), na što smo pristali. S uslugom B kao uslugom smo zadovoljni, ali..

Prijelaz s usluge A na uslugu B bio je tijekom prosinca. Za prosinac smo dobili račun za obje usluge, u punom iznosu. Na to sam se žalila, tražila sam da ili naplate srazmjerno korištenju ili neka jedan račun u potpunosti storniraju, što god misle da je ok. Žalbu su uvažili, stornirat će račun za uslugu A. No dok je odgovor došao do nas, mi smo obje usluge platili.  Nakon toga dogovaramo se kako će za pretplatu umanjiti iduće račune za uslugu B. Idući mjesec dobivamo puni račun za uslugu B, ne dobivamo račun za uslugu A. Kako su poslali račun na puni iznos (a meni se ne da izazivati sudbinu zanemarivanjem, kako su prvo predložili, a bez odgovarajuće dokumentacije) dogovaramo se da će nam novce vratiti na račun, šaljemo im tražene podatke. Događa se slijedeće; za period veljače opet dobivamo račune i za uslugu A (koju ne koristimo od kraja prosinca,) i uslugu B. Usluga B nije sporna. Na računu za uslugu  A istaknut je iznos, otprilike pola iznosa za puni mjesec (pola za prosinac, za što su rekli da nam neće naplatiti?)  umanjen za pretplatu, za platiti =0kn, a razliku između računa B i pretplate uplaćuju na račun koji smo naveli.

Dakle – izdali su račun koji nisu trebali izdati i pomoću njega si smanjili dug prema nama.

Naravno da sam se žalila – no dobivam odgovor kako moja mail adresa „nije verificirana kao službena kontakt adresa“ (iako, moja e-mail adresa je verificirana prije cca 2 tjedna, telefonskim putem) , a ja nisam nositelj ugovora, suprug je, te dobivam uputu kako da „ispravno“ uputimo prigovor.

Suprug je na terenu, pričekat ću da se vrati pa ćemo postupiti po uputama, no ovo me prepucavanje već stvarno iscrpljuje.

Zanima me ima li tu elementa za prijavu hakomu? Pokušaj prijevare? Ima li elementa za raskid ugovora?

Ponavljam, uslugom kao takvom jesmo zadovoljni – signal je dobar, Internet dovoljno brz, cijena OK, no ovakav odnos… da morate u dućanu kod svake kupnje isticati blagajnici da niste kupili mlijeko i neka ga makne sa računa, više ne bi išli u taj dućan, zar ne?

I još nešto, mogu li tražiti snimke telefonskih razgovora? Naime, tvrde kako se razgovori snimaju u svrhu naše (potrošača) zaštite, pa mislim kako ima smisla da sam i ja u posjedu takve snimke.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×