Jump to content

Troškovi kod reklmacije


Royal

Preporučene objave

Problem je slijedeći.

Prije 9 godina kupio sam lim za krovište od tvrtke koja se bavi proizvodnjom i prodajom istog.

Montaža lima izvedena je od druge tvrtke -obrta.

Prije 2 godine počela je odpadati boja sa lima i to u potpunosti.

Potrebno je promijeniti kompletan lim krovišta

Garancija na boju je 10 godina.

Obavijestio sam tvrtku kod koje je lim kupljen o problemu ,te je pokrenut postupak reklamacije.Prodavatelj mi ne priznaje sav materijal koji je potrebno promijeniti ,nego samo  dijelom.

Također zbog ponovne demontaže starog i montaže novog lima imam kolateralne troškove od cca 30.000 za koje prodavatelj ne želi niti čuti.

Napominjem da su ti troškovi nastali samo zbog reklamacije boje na limu kojeg je potrebno promijeniti.

Zanima me postoji li opravdani razlog i šansa za podizanje tužbe za nadoknadom troškova zbog nastale situacije.

Troškovi nepriznavanja dijela materijala koji prodavatelj ne priznaje (a isto je predmet reklamacije) i radova koji će biti potrebni za promjenu će iznositi oko 35000 kuna.

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija