Jump to content
finrodfelagund_

Prigovar na račun

Preporučene objave

Pozdrav svima,

 

ja sam novi korisnik na ovom forumu pa bih vas ovim putem sve pozdravio i usput nešto upitao. Trebam savjet za pisanje prigovora na račun pružatelju usluga (teleoperateru) jer mi predlošci koji ovdje postoje ne odgovaraju zbog specifičnosti situacije a ja nisam pravnik i ne znam na kojoj bi temi trebao napraviti post. Ukratko, teleoperater je pogriješio, priznao pogrešku i ispravio je sa 12 mjeseci zakašnjenja te uputio na pisanje prigovora. Pritom je oštetio svojeg korisnika za popriličan novac, u konetekstu tog slučaja naravno. Dakle, što mi je činiti? Na kojoj temi da zatražim savjet i upoznam vas sa situacijom? 

 

Hvala 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ako su priznali svoju gresku (a isto imate u pisanome obliku), obratite im se pisanim putem sukladno pravnom lijeku kako vam pise na racunu davatelja usluga (ili potrazite na njihovim internet stranicama kontakt adresu) te ih pisanim putem uputite da vam izvrse povrat novca sukladno priznatoj pogresci...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav Viralni,

 

i hvala na brzom odgovoru. Imam još jedno pitanje ako nije previše... Ja nisam oštećenik, nego starija osoba koja živi u drugom dijelu države i dugogodišnji je obiteljski prijatelj. Ali, ja sam razgovarao sa pružateljem usluga i oni su upoznati sa cijelokupnom sitacijom, između ostalog imaju i moje podatke među kojima i moju email adresu sa koje ću im poslati prigovor. Moje pitanje je, kako da napišem prigovor? Da ga napišem u ime oštećenika i potpišem istog ili da ga napišem u svoje ime kao zastupnik istog imajući u vidu da nisam opunomoćen od strane oštećenika, za sada.

 

P.S.

Nemamo priznanje greške u pisanom obliku, komunikacija se vršila putem telefonskog razgovora.

 

Hvala još jednom 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Nece vam uvaziti prigovor ako niste opunomoceni od osobe koja iste usluge koristi.

Vi sastavite dopis, a osoba koja koristi uslugu neka istoga isprinta i potpise te posalje postom. eventualno neka isti posalje e-mailom. najbolje jedno i drugo.

 

Nadam se da je pravovremeno napisan prigovor na racun za usluge koje smatrate da nisu adekvatno naplacene.

 

Stoga vas i ostale upucujem da vam je nabolje iste pisati bilo postomom ili e-mailom.

Jer razgovor kao da se i nije dogodio ako se budete pozivali na njega, jer sanse da dodjete do snimke istoga su gotovo nemoguce....

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Viralni,

 

hvala još jednom na vašim odgovorima, napraviti ćemo tako, poslati ćemo prigovor u 2 primjerka, pismom i email-om.

Prije 5 minuta, virtalni je napisao:

Jer razgovor kao da se i nije dogodio ako se budete pozivali na njega, jer sanse da dodjete do snimke istoga su gotovo nemoguce....

 Da znam, svijestan sam svega, kažu neki pametni ljudi da svijet nije u rasulu nego da je točno tamo gdje i treba biti. Kako ono ide... kako siješ, tako ćeš i žeti. Uglavnom, puno hvala na pomoći.

 

Pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×