Nemojme objavljeno: 19. prosinac 2017. Dijeli objavljeno: 19. prosinac 2017. Pozdrav. U iznajmljenim stanu u kojem smo već nekoliko godina pokvario se vodokotlic. Tko snosi troškove popravka/zamjene istog? Najmodavac ili podstanar? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 19. prosinac 2017. Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2017. Najmodavac, osim ako drugacije nije ugovoreno ugovorom o najmu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 20. prosinac 2017. Dijeli odgovoreno: 20. prosinac 2017. (uređeno) prije 21 sati , Nemojme je napisao: Pozdrav. U iznajmljenim stanu u kojem smo već nekoliko godina pokvario se vodokotlic. Tko snosi troškove popravka/zamjene istog? Najmodavac ili podstanar? Ako je do kvara došlo uslijed dotrajalosti, popravak bi, ako je tako definirano u ugovoru , trebao snositi najmodavac. Ali ako je do kvara došlo uslijed nebrige ili pogrešne uporabe, ili zbog loma uređaja krivnjim stanara, popravak snosi stanar. Međutim, čudim se da oko tako trivijalne stvari ovdje postavljate pitanje. Ipak ste dugogodišnji stanar, a spor sa stanodavcem čuvajte za neki vrijedniji kvar. Cijeli novi vodokotlić košta 150-200 kn, a ako kupite potpuno isti, možete ga zamijeniti sami za 10 minuta, ne trebate bušiti za nove nosače niti pripasivati cijevi. A vrlo vjerojatno je otišla ili brtva na dnu podizača (10-ak kn), ili ventil sa plovkom koji kupite kao poseban dio a košta možda 40-50 kn. Sve cijene u specijaliziranim trgovinama za vodoinstalatere. uređeno: 20. prosinac 2017. od felixx Nemojme, drot13 i virtalni 1 1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nemojme odgovoreno: 21. prosinac 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 21. prosinac 2017. Felixx kad si podstanar i 200 kn ti je puno... A još više ako te stanodavac (koji praktički leži na parama) drsko uvjerava da sve popravke u stanu snosi podstanar jer "tako je svugdje" Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
hetta odgovoreno: 7. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 7. siječanj 2018. (uređeno) Moj ima bolje opravdanje - ode pipa (prodavač kaže da je zarđala) - 200kn, ode plovak u kotliću - 150kn....kaže gazda "ha, pa danas je sve loše kvalitete, to je potrošna roba, znači da ste vi dužni popravljati". Dakle, dođe majstor, sam kaže da nije do mog nemara nego do loše kvalitete ugrađenih stvari, a gazda na to konstatira (jer naravno da sve što je u stanu je najjeftinije) da je danas sve loše kvalitete, nije on kriv za to, kamo bi došao da mi sve mijenja što se pokvari. Po njegovom je njegova briga samo veš-mašina, hladnjak i klima. U govoru se uglavnom pozivamo na odredbi raznih zakona, tako da nigdje nije specificirano ni slučajno da ja snosim troškove popravka ovakvih stvari. Kad smo već kod toga - imam li ja ikakvo pravo tražiti od stanodavca da mi nadoknadi troškove popravka recimo klime po ljeti, kad mu javim da ne radi, a na to moram tjedan dana čekati "njegovog" majstora? Smatram da je to nešto što ne može čekati. Kad se veš-mašina ili hladnjak pokvari, da niti ne govorim. Dakle, obavijestim ga, ali ako trebam čekati, organiziram sama popravak i nek mi vrati novce. Smijem to ili je uvijek sve "stvar dogovora" odnosno njegove samovolje? uređeno: 7. siječanj 2018. od hetta Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.