Jump to content
Nemojme

Podstanar - popravci u stanu

Preporučene objave

prije 21 sati , Nemojme je napisao:

Pozdrav.

U iznajmljenim stanu u kojem smo već nekoliko godina pokvario se vodokotlic. 

Tko snosi troškove popravka/zamjene istog? Najmodavac ili podstanar?

Ako je do kvara došlo uslijed dotrajalosti, popravak bi, ako je tako definirano u ugovoru , trebao snositi najmodavac. Ali ako je do kvara došlo uslijed nebrige ili pogrešne uporabe, ili zbog loma uređaja krivnjim stanara, popravak snosi stanar.

 

Međutim, čudim se da oko tako trivijalne stvari ovdje postavljate pitanje. Ipak ste dugogodišnji stanar, a spor sa stanodavcem čuvajte za neki vrijedniji kvar.

Cijeli novi vodokotlić košta 150-200 kn, a ako kupite potpuno isti, možete ga zamijeniti sami za 10 minuta, ne trebate bušiti za nove nosače niti pripasivati cijevi. A vrlo vjerojatno je otišla ili brtva na dnu podizača (10-ak kn), ili ventil sa plovkom koji kupite kao poseban dio a košta možda 40-50 kn. Sve cijene u specijaliziranim trgovinama za vodoinstalatere.

Uređeno od felixx

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Felixx kad si podstanar i 200 kn ti je puno... 

A još više ako te stanodavac (koji praktički leži na parama) drsko uvjerava da sve popravke u stanu snosi podstanar jer "tako je svugdje"

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Moj ima bolje opravdanje - ode pipa (prodavač kaže da je zarđala) - 200kn, ode plovak u kotliću - 150kn....kaže gazda "ha, pa danas je sve loše kvalitete, to je potrošna roba, znači da ste vi dužni popravljati". Dakle, dođe majstor, sam kaže da nije do mog nemara nego do loše kvalitete ugrađenih stvari, a gazda na to konstatira (jer naravno da sve što je u stanu je najjeftinije) da je danas sve loše kvalitete, nije on kriv za to, kamo bi došao da mi sve mijenja što se pokvari. Po njegovom je njegova briga samo veš-mašina, hladnjak i klima. U govoru se uglavnom pozivamo na odredbi raznih zakona, tako da nigdje nije specificirano ni slučajno da ja snosim troškove popravka ovakvih stvari.

Kad smo već kod toga - imam li ja ikakvo pravo tražiti od stanodavca da mi nadoknadi troškove popravka recimo klime po ljeti, kad mu javim da ne radi, a na to moram tjedan dana čekati "njegovog" majstora? Smatram da je to nešto što ne može čekati. Kad se veš-mašina ili hladnjak pokvari, da niti ne govorim. Dakle, obavijestim ga, ali ako trebam čekati, organiziram sama popravak i nek mi vrati novce. Smijem to ili je uvijek sve "stvar dogovora" odnosno njegove samovolje?

Uređeno od hetta

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×