skatana objavljeno: 29. prosinac 2017. Dijeli objavljeno: 29. prosinac 2017. Poštovani! Sklopila sam sa To comom ugovor o pretplati na 24 mj.u rujnu 2017 god. Tarifni model : Najbolja surfam. Uz mobitel LG K10 2017 odabrala sam i Myki pametni dječji sat. Sat sam reklamirala radi baterije koja nije držala dulje od tri sata. Vratili su mi ga nakon nekih dva tjedna te rekli da smo dobili novi. Niti taj ne radi. U međuvremenu meni je mobitel pao u vodu i garancija to ne pokriva. Trošak popravka iznosi cca900,00 kn.koje moram najprije uplatiti servisu ovlaštenom za popravak,da bi mi vratili mobitel. Jasno mi je to,no trenutno taj novac nemam ,razlog nije bitan. Nego T com i dalje meni isporučuje račune kao da se koristim i mobitelom i satom. Do sad sam plaćala račune 315,00 kn. svaki mjesec,no dal' mogu izbjeći plaćanje potrošnje nečega što niti ne radim,nego plaćati samo cijene uređaja koje sam uzela dok mi se financijska situacija ne popravi.Kome se obratiti da to riješim,neznam od kuda krenuti? Hvala na bilo kakvom odgovoru, Mirjana Katana Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 29. prosinac 2017. Dijeli odgovoreno: 29. prosinac 2017. Ne, nemaš pravo na umanjenje računa jer se ne koristiš mobitelom i satom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.