DADOvrana objavljeno: 31. prosinac 2017. Dijeli objavljeno: 31. prosinac 2017. pozrdav.molio bih savijet što da radim naime imam problema s uslugom od strane t-coma(vezan sam ugovorom)korisnik sam tv+internet+tel.zadnjih mjesec dana imam učestalih problema s kvalietom usluge ponajviše s pucanjem internet veze,prvi put sam prijavo smetnju 04.prosinca.2017 i do današnjeg dana kvar nije otklonjen,u 3 navrata su dolazili njihovi tehničariali i otklonili kvar ali nakon 2-3 dana se pet ponavlja isto.u zadnjih 10-ak dana sroko svaki dan sam prisiljen zvat službu za korisnike,kad ih nazovem samo mi resetiraju liniju.prije 10-ak dana sam i pisao prigovor gdije sam tražio trajno riješenje problema ili raskid ugovora.na koji još uvijek nisam dobio odgovor već su me jučer samo nazvali na telefon i pitali da li radi usluga na šo sam odgovorio da radi i naglasoi da RADI TRENUTNO.i gopoda su nakon tog poziva napisali da je smetnja otklonjena i da je linija u redu.mislim da je ovo malo podmuklo i bezobrazno.........ja sam opet od jučer 3 puta morao kontaktirati službu za korisnike da mi se resetira linija da bih imao internet. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 1. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 1. siječanj 2018. Za vrijeme za koje nemožete normalno koristiti usluge koje su navedene (predmet) u ugovoru moraju Vam umanjiti račun, a ako se to učestalo događa, ovo što navodite ste dobro učinili, ako Vam u dogledno vrijeme ne odgovore, tj. trajno otklone kvar, zatražite raskid ugovora bez naknade zbog učestale nemogućnosti korištenja usluga koje su predmet ugovora... drot13 i G-man 1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.