Jump to content
tomiduu

HAKOM i tumačenje kašnjenja instruktivnim (monitornim) rokom

Preporučene objave

Poštovani,

Nakon završenog drugostupanjskog spora sa VIPNETOM pokrenuo sam postupak pred HAKOMom u 05.2017.

Prema zakonu o elektroničkim komunikacijama, članak 51.stavak 7. propisan je rok za odgovor od 4 mjeseca.

U 10.2017. od HAKOMa dobivam zahtjev za dodatnim objašnjenjem svog prvotnog zahtjeva na što odgovaram u roku od 8 dana kako je traženo pri čemu tražim i očitovanje HAKOMa glede kršenja roka za odgovor od 4 mjeseca. 

Danas, 08.01.2018.  dobio sam odgovor od HAKOMa koji uključuje i:

"Međutim HAKOM pojašnjava kako se u ovom slučaju radi o instruktivnom (monitornom) roku, odnosno roku koji je predviđen radi požurivanja poduzimanja neke radnje, a koja se može obaviti i nakon isteka navedenog roka." 

I to je očitovanje HAKOMa glede kršenja zakonom propisanog roka od 4 mjeseca za odgovor.

Može li objašnjenje što je to instruktivan rok? Da li je HAKOM u pravu?

Tom

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Instruktivan rok u ovom konkretnom slučaju, pojednostavljeno, znači rok u kojem bi nadležno tijelo trebalo reagirati, međutim ukoliko to ne učini, nema sankcija po to tijelo niti sam postupak koji je u tijeku. Zakonski su u pravu, i nije da ih branim, ali ljudi se bore s doslovce tisućama zahtjeva, a resursi su minimalni. Vama ne znači nešto, ali tek toliko da vidite da ima i druga strana priče.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×