Jump to content

tražim odvjetnika - problemi s novim autom


maija21

Preporučene objave

Poštovani! Tražim odvjetnika, ili barem nekoga tko će mi ponuditi nekakav pravni savjet. Prije 8 mjeseci sam kupio auto u Zagrebu u ovlaštenom prodajnom centru xy marke. Kupio sam auto star 11 mjeseci, dakle godišnjaka sa 20tak tisuća km. Auto ima tvorničko jamstvo 24mjeseca, dakle do 6.mj. 2018. Nakon toga ima jamstvo od strane trgovca. Od dana kupnje, auto je bio više puta na servisu.

Prvo sam imao probleme sa radio uređajem kojeg je trebalo reprogramirati. Pri tome je zamijenjeno i crijevo hladnjaka koje je imalo tvornički opoziv. Nakon toga počele su se magliti zadnje lampe, pa je stoga zamijenjena jedna (od ukupno 4). Nakon mjesec dana, a krajem prošle godine sam reklamirao zvuk motora, pri čemu je uvažena i ta reklamacija, te je na cca 36.000km zamijenjen lanac motora sa svim pripadajućim dijelovima (koji se inače mijenja na cca 150-180.000km) te je tom prigodom zamijenjen komplet svih lampi straga zbog ponovnog magljenja. Rečeno mi je da se odlomio jedan komad zupčanika i da je zato auto proizvodio takav zvuk. Tada sam besplatno dobio zamjenski automobil na korištenje tjedan dana koliko je moj bio na servisu.

Nedugo nakon toga je opet došlo do problema sa radio uređajem, te mi je sredinom siječnja 2018. rečeno da će update software-a biti gotov do kraja siječnja, te da će se napraviti reprogramiranje. To do danas nije napravljeno. U međuvremenu su se počele magliti prednje lampe, na što proizvođač odgovara da je to normalno, a i lanac je opet počeo "roštati" i proizvodi isti zvuk kao i prije zamjene, te smatram da je opet došlo do problema, ali isto tako smatram da ponovna zamjena neće ništa riješiti, pošto je od prošle proteklo 2 mjeseca i 3000km. Jednostavno mislim da mi je podvaljen auto s greškom, koju proizvođač vrlo vjerojatno neće htjeti priznati, te sam nezadovoljan kupljenim proizvodom. Napominjem da je servis/prodavač bio krajnje korektan do sada i da su sve odradili kako sam tražio. Sada ipak smatram da je to previše problema za novi auto i da mi je prodan manjkav proizvod. 

Molio bih da mi se netko javi sa prijedlogom što mi je sljedeće činiti, pošto mi tvornička garancija uskoro istječe, a nakon toga će se stvari dodatno zakomplicirati. Da li da angažiram odvjetnika i recimo vještaka i koji sljedeći korak da poduzmem. Hvala unaprijed!

uređeno: od maija21
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako uredno popravljaju sve prijavljene "kvarove", a po svemu sudeci jesu, i sve unutar svih zakonskih rokova, čak ste dobili i zamjensko vozilo, ne vidim što možete učiniti više...

A što se tiče isteka garancijem raspitajte se kod toga ili nekoga drugoga ovlaštenog prodavatelja toga vozila za produljenje garancije ako je moguće...

Iako su svi umreženi pa će i sami vidjeti da je isti bio reklamiran...

Ili prodajte vozilo...

Također možete se obratiti glavnome uvozniku, ili uvozniku za europu, koji će vas pak uputiti da se obrati uvozniku u RH, ili se obratite direktno proizvođaču koji će vas uputiti da se obratite distributeru i RH,

ili mobitel u ruke sa svom popratnom dokumentacijom, snititi sve, pozvati novinare, napraviti članak za youtube ili novine ili tv...

i onda unatoč svim zakonima koji bi išli njima na ruku, čuda su moguća, pa čak i da dobijete novo vozilo, ili bolje, ili zamjensko - ovisno o tome koliko kreativni budete u vide-u.

Dok budete li gurali u pravnome smislu s tuzbama, vještacima, izgubit će te vremena, novaca i živaca - što vam se nikako ne isplati...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Čak i niste, ima i gorih slučajeva, vaš je jos pod garancijom i sve se uredno i čak i relativno brzo popravlja...

tako da, stanite razmislite i googlajte da li drugi korisnici takovog vozila imaju problema s time,

ili o opozivima za koje nise obavješteni,

naći eventualno adekvatne sudske vještake pa ih priupitati imaju li savjeta...

dok će vas odvjetnik koštati, s upitnim ishodom - a i upitnim razlogom za tužbu za koju sada još ne vidim povoda...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

u kontaktu sam s više korisnika već duže vrijeme, i svi imamo iste probleme. magljenje farova je pod normalno, isto kao i "roštanje" lanca kod paljenja, nogima je kao i meni napravljena zamjena lanca. O opozivima nema govora jer provjeravam svaki tjedan na internetu situaciju. probat ćemo se udružiti pa kontaktirati sudskog vještaka, da vidimo ima li kakvih savjeta.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Onda s obzirom da vas ima "više" kolektivno pristupite tako da angažirate jednoga odvjetnika poželjno nekoga s iskustvom u tome (čije troškove ravnomjerno djelite), koji će u vaše ime pristupiti ovlaštenom uvozniku slanjem dopisa u kojima upućuje da se ne radi o pojedinačnome problemu, uz napomenu da će slučaj vrlo lako završiti u novinama i na televiziji u pojedinim specijaliziranim tv emisijama koje se upravo bave tom problematikom.

Također spomenie da će te angažirati jednoga a i po potrebi više sudskih vještaka koji je izvšiti uvid i ustanoviti jesu li uopće promjenili ikakve djelove...

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija