Jump to content

Kupljena pogresna karta


Aurora1112

Preporučene objave

Pozdrav.
Mama je kupovala avionsku kartu preko agencije i trazila kartu za direktan let Zagreb-Toronto. Ponudili su joj datum 11.5. i nakon sto je karta kupljena ispostavilo se da nije direktan let nego se presjeda u Parizu.
Ako netko zna, koja tocno prava su povrijedjena? Malo se natezemo s gdjom iz agencije, pa me zanima na sto tocno u zakonu se mogu pozvati. Hvala unaprijed.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , Aurora1112 je napisao:

vidjela da ga uopce nema ponudi za 11.5.

Pronađe se bez problema te lijepo piše "1 stop FRA" kao i vrijeme putovanja od skoro 15 sati (dok je direktni nešto manje od 9). No, to sve nije toliko bitno, te mi ne uzimajte za zlo što se sve čini pomalo čudno jer je lako provjerljivo a o samom odnosu majka-agencija znamo samo iz onoga što ste naveli.

Sam Zakon o obveznim i stvarnopravnim odnosima u zračnom prometu na postavljeno pitanje ne govori nešto puno, no to bi trebalo biti određeno u Općim uvjetima prijevoza putnika i prtljage prijevoznika (Agencije), a posebno bi valjalo obratiti pozornost na dio "Odustanak naručitelja od prijevoza" i  "Promjena raspreda prijevoza od strane naručitelja".

Ukratko, u tim odredbama prijevoznik može u oba slučaja zadržati dio ugovorene cijene prijevoza ali ako se to dogodi u naznačenim rokovima prije termina naručenog prijevoza, u slučaju drugom ponuditi i minimalno tri dodatna termina prijevoza.

Tako je barem određeno kod nekih prijevoznika, ima li ih (a trebao bi) i što točno piše kod vašeg valjalo bi vam provjeriti pa se vjerovatno više ne bi natezali s gđom iz iste.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Radi se o pogresci djelatnika agencije preko koje je mama kupovala kartu. To je mala agencija u Vukovaru i oni su zapravo kontaktirali Atlas te preko njih kupili kartu. Gdja koja radi u agenciji u Vukovaru im je poslala mail da kupe kartu Zagreb-Toronto-Zagreb (i ona tvrdi da je iz tog ocito da je trazila direktan let), ali su oni kupili s presjedanjem jer za 11.5. (a taj termin su joj sami ponudili) i nema direktnog leta. Gdja u agenciji nagovara mamu da uzme tu kartu s presjedanjem jer nije nikakav problem presjesti, ali mi ne zelimo jer smo htijeli direktan let i i hocemo da ili da se karta promijeni ili da se vrati novac.

U svakom slucaju,puno hvala na informacijama.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija