Jump to content

T-mobile


Andrea001

Preporučene objave

Poštovani,

Zeljela bih upitati za savjet o ovoj situaciji.

U siječnju 2015. godine, potpisala sam pretplatnički ugovor na 24 mjeseca sa T-mobileom.

U  travnju iste godine preselila sam u inozemstvo (u siječnju nisam ni pomišljala da bih mogla otići u inozemstvo). Kada sam saznala da imam priliku otići, otišla sam u isti centar u kojem sam sklopila ugovor i pitala da li s obzirom na novonastale okolnosti mogu raskinuti ugovor, odgovor je dakako bio negativan. Drugo pitanje je bilo da li je moguce da mi se smanji tarifa jer tamo necu koristiti mobitel jer je roaming preskup. I na to je odgovor bio negativan. Pitala sam da li mogu razgovarati s nekim drugim o tome, mislim cak da sam zvala službu za korisnike koja mi je isto dala negativan odgovor.

Ugovor je bio na 24 mjeseca s tarifom 160kn/mj s uračunatom ratom za mobitel i na trajnom nalogu.

Kad sam otisla u inozemstvo, svaki račun bi mi dolazio sa drukčijim iznosom koji je naravno premašivao 160kn, a ja mobitel ne bi uopće koristila.

U tom periodu dogodilo se i to da se nakupilo po vise nepodmirenih računa, pa sam uplaćivala sve odjednom kad su mi poslali opomenu. To se dogodilo dva puta. Oba puta sve je uplaćeno.

Kako se bližio siječanj 2017, zvala sam službu za korisnike i objasnila da se ne nalazim trenutno u Hrvatskoj, da mi se ugovor bliži kraju i da ga želim raskinuti. Službenica s kojom sam pričala uopće me nije znala adekvatno uputiti gdje točno da skinem formular koji sam morala isprintati, popuniti, skenirati i poslati njima na određenu mail adresu. Kada sam jedva to pronašla, poslala sam ispunjeni formular zajedno sa ostalim dokumentima i obrazloženjem zašto želim prekinuti ugovor. No međutim, kasnije se ispostavilo da u mom e-mailu nisu zaprimljeni moji dokumentu i formular, već samo moje obrazloženje. Nakon toga, ponovila sam postupak i došao mi je potvrdan mail da je moj zahtjev u procesu.

Nakon par dana u kojima nisam primila više nikakvu obavijest o raskidu ugovora, odlučila sam opet nazvati službu za korisnike. Javila se djevojka, objasnila sam situaciju sa mailovima na što mi je ona rekla da je zahtjev u procesu.

Nakon vise od 10 dana ne dobivanja nikakve informacije o mom zahtjevu, opet zovem službu za korisnike, gdje mi se javlja agent i kaže mi da oni uopće nisu zaprimili moj zahtjev i da to u njihovoj evidenciji ne postoji. Tražim da me se spoji sa nekim na većoj poziciji nego što je on, dobivam negativan odgovor. U međuvremenu pišem prigovore, zovem službu za korisnike i natežem se s njima, a računi pristižu.

Idući korak, prigovor na 10-ak stranica sa screen shotovima mojih mailova, njihovih odgovora, kronološki poredani pozivi upućeni službi za korisnike zajedno sa trajanjima poziva.

Nakon toga njihovim riješenjem dobivam upola smanjen konačni račun i konačnu svotu koju moram uplatiti, što sam uplatila iako smatram da nisam trebala ništa uplaćivati.

Zašto? Zato što kada sam zvala da želim raskinuti ugovor, željeli su me zadržati pod svaku cijenu i nudili mi smanjenje tarife, zamrzavanje broja i još nešto čega se ne mogu sjetiti. Nisam pristala ni na što, osim raskida. Također sam pitala zašto i kako je moguće da mi dolaze računi sa različitim svotama za mobitel koji je ugašen cijelo vrijeme dok ne dodem u Hrvatsku ili pak upaljen samo dok je spojen na wifi. Na to su mi rekli da nemaju evidenciju u moje račune.

Nakon duge i teške borbe, napokon raskidam ugovor krajem travnja ili početkom svibnja, podmirujem sve one navodne zaostatke iz onih mjeseci nakon siječnja, kada su mi trebali raskinuti ugovor.

Nakon toga, za nepuna dva mjeseca dolazi mi obavijest da im dugujem 80kn za nešto. Ne mogu se točno sjetiti. Uplatim.

Nakon mjesec dana, dolazi opet obavijest da dugujem 40kn za neku neplaćenu ratu uređaja (koja je cijelo vrijeme uključena u 160kn svaki mjesec)!!!!! Natrpaju mi Eos matrix...potraživatelje...za dugovanja, uplatim 50kn...ne 40...naravno da nitko nije rekao...:"O gospođo, preplatili ste 5 kn, pa evo da vam ih vratimo.

Da bi mi sada opet prije mjesec dana poslali opet navodnu ratu za uređaj od 40kn. Sto nisam platila, a niti ne namjeravam.

Ono sto bih zeljela je da znam što da radim jer sam više luda od njihovih konstantnih potraživanja za nešto što je podmireno davnih dana.

A također bih željela znati koliko se ljudi odvažilo ikad tužiti tako neke jake teleoperatere i pošto vidim po forumu da nisam jedina kojoj zagorčavaju život, da li bi šanse bile veće kada bi se našla grupa ljudi sa sličnim situacijama i tužila dotičnu kompaniju.

 

Hvala lijepa, 

 

Andrea

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija