Jump to content

Nida

Preporučene objave

Postovani,

Osvojila sam mobitel na nagradnoj igri. 

Stigao mi je postom odmah s ovjerenim jamstvenim listom.

Racun naravno nemam jer ga nisam platila nego osvojila.

Mobitel odmah nije radio, tj gasio se.

Na servisu oni tumace da ga oni ne mogu popravit jer nemam racun (kojeg naravno da nemam jer je osvojen na nagradnoj igri) 

Opet ponavljam ovjereni jamstveni list imam.

Sto mi je sada za ciniti? 

Znam da ih mogu prijaviti trznoj inspekciji, gospodarskoj komori i sl. I da se mogu pisanim prigovorom obratiti trgovcu.

Otici cu do organizatora da mi proba napraviti racun na nula kuna.

Ali jesu li mi ga oni duzni popravit ako nemam racun, a imam ovjereni jamstveni list?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 7 sati , Nida je napisao:

 

Ali jesu li mi ga oni duzni popravit ako nemam racun, a imam ovjereni jamstveni list?

neko je mobitel platio i postoji raču i ime trgovine u kojoj je nabavljen.

ako je jamstveni list ovjeren šta ih briga za račun. ko je ovjerio jamstveni list? obrati se njima da ga pošaljku u servis. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Za ostvarenje jamstva ne treba ti račun. Dovoljno je pvjereno jamstvo.

Čak niti ambačaža ti ne treba iako mnogi ucjenjuju i sa time.

Možeš odnijeti mobitel sama u servis ili na mjesto gdje je kupljen.

Ako ga odneseš u trgovinu, trgovac ga mora o svojem trošku dostaviti na servis i vratiti ti ga popravljenoga.

Ako ne želi jer izmišlja da mu treba račun ili nešto drugo, preporučeno, pisanim putem mu pošalji

zahtjev da ti preuzme uređaj za servis.

Na tvoje pismeno mora ti odgovoriti u roku 15 dana.

Ako ti odgovori negativno ili uopće ne odgovori, prijaviš ga gospodarskom inspektoratu.

Pa da vidiš kako odjednom neće trebati račun...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 12 sati , wrritteer je napisao:

Za ostvarenje jamstva ne treba ti račun. Dovoljno je pvjereno jamstvo.

Čak niti ambačaža ti ne treba iako mnogi ucjenjuju i sa time.

Možeš odnijeti mobitel sama u servis ili na mjesto gdje je kupljen.

Ako ga odneseš u trgovinu, trgovac ga mora o svojem trošku dostaviti na servis i vratiti ti ga popravljenoga.

Ako ne želi jer izmišlja da mu treba račun ili nešto drugo, preporučeno, pisanim putem mu pošalji

zahtjev da ti preuzme uređaj za servis.

Na tvoje pismeno mora ti odgovoriti u roku 15 dana.

Ako ti odgovori negativno ili uopće ne odgovori, prijaviš ga gospodarskom inspektoratu.

Pa da vidiš kako odjednom neće trebati račun...

Hvala ;)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija