goca1951 objavljeno: 9. svibanj 2018. Dijeli objavljeno: 9. svibanj 2018. Poštovani forumaši molim za pomoć. Prije svega, ako sam pogriješio podforum molim da admin premjesti. Hvala. Radi se o tome da sam u drugom mjesecu s vipnetom produzio ugovor u L tarifi koja nudi 30gb prometa. Tih 30gb se moze trositi unutar cijele EU. Na moje pitanje agentima da li je to stvarno tako i da se nece mijenjati oni odgovaraju pozitivno. Da bi oni promijenili politiku i 17.4 uveli samo trecinu prometa da mogu trositi roamingu. Zanima me sta ciniti? Da li imam pravo raskinuti ugovor. Hvala !!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 14. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 14. svibanj 2018. Pokušajte tražiti raskid ugovora bez naplate zbog promijenjenih okolnosti, pisano preporučeno s povratnicom, jer je kod Vas odlučujuća pobuda za sklapanje ugovora bilo upravo to što su oni jednostrano promijenili. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 14. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 14. svibanj 2018. (uređeno) @Ruby_Danderfluff Ako možete meni odg da ne otvaram novu temu nadovezao bi se isprika na tagu i ako nisam smio ovo. Ovako Subota zovem vip da sam isključen kaže platite 635 kn i 421 i 389 kn to su 2,3,4 mj i zovem danas i kaže mi da moram platiit 1056 kn kao da bi me uključili. Sada mene zanima jel mogu ja raskinut ugovor koji ističe tek u 12 mj ili moram platit taj dug od 1056 za kojeg bi me trebali uključit. Pošto od 10 mj i 11 mj nikakvi problemi ijoš piše da su računi podmireni kaže mi u službi da nisu i ne zanima ih uopće što piše na njihovoj stranici drugačije tj aplikaciji MojVip tamo mi kaže da dugujem samo 421 kn, al dobro nisu proknjižili još. Sada najnovija priča dok ne podmirit to neće me uključit. Ja samm se žalio molio u ratama jer sam student nezaposlen, al njih očito boli uho za krajnje korisnike i gledaju sam kako da se naplate -.- uređeno: 14. svibanj 2018. od Čovjek2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 15. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2018. Možete i jedno i drugo, možete raskinuti ugovor, ali tada ćete morati platiti naknadu za prijevremeni raskid sa ovim što dugujete plus svi mjesecu do 12. mjeseca. Uzmite prepaid karticu i drugi broj ako ne možete platiti, nema Vam druge, mobitel nije nasušna potreba pa da Vam ga se ne može uskratiti... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Čovjek2 odgovoreno: 15. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2018. A kada račun ide u zastaru. Pošto je to 10 i 11 mj 2017 neki dug kao 2000 kn i nešto. Zanima me kada bi mogla bit zastara za njih i jel mogu ja u 12 mjesecu raskinut ugovor onda besplatni. Znači ističe mi negdje 27,28. 12 tako nešto Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 16. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 16. svibanj 2018. Nisam sigurna, mislim jednu godinu od dospijeća računa, no ne bojte se da Vas neće ovršiti prije toga, telekomunikacijske tvrtke vode računa o zastari. Ugovor, ako ste ga sklopili na 24 mjeseca, kako je uobičajeno, možete raskinuti 3 mjeseca prije isteka, sve Vam piše u njihovim općim uvjetima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
korisnik0102 odgovoreno: 13. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 13. veljača 2019. Pozdrav! Molim za pomoć pri raskidu ugovora. U 12 mj. sklopio sam ugovor s A1 telefonski (na daljinu). Nisam vlasnik linije ali imam ugovor sklopljen na moj broj, vlasnik linije je otac. Na kućnu adresu mi došao ugovor poslan poštom (poštar je samo ostavio u sandučiću, datum naveden na kuverti je 07.02.2019.) te u ugovoru piše da imam pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana jer je isti sklopljen na daljinu. Piše i da zahtjev za raskid mogu poslati pismeno ili e poštom ( u poslovnici su rekli da ne mogu raskinuti kod njih; ne kužim zašto ne) Zanima me slijedeće: zašto je ugovor poslan tek nakon dva i pol mjeseca? Od kad teče taj rok za raskid? Moguli raskinuti taj ugovor bez plaćanja naknade ili penala? Kako poslati zahtjev za raskid? Kako zadržati broj da mi ga ne deaktiviraju? (uzo bi kod njih neku drugu tarifu na svoje ime) Te postoji li kakav obrazac za raskid ugovora? Hvala!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
korisnik0102 odgovoreno: 13. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 13. veljača 2019. Ugovor je sklopljen na 24 mjeseca i želio bi raskinuti taj ugovor samo za svoj broj a otac bi i dalje ostao pod ugovorom... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 22. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 22. veljača 2019. Odgovoreno Vam je u novoj temi koju ste otvorili. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.