Jump to content

Pravno savjetovanje proslo bez savjeta


Chane

Preporučene objave

Postovani,

U sklopu projekta koji pokrecem kao pravna osoba, uzeo sam pravno savjetovanje kod odvjetnika.

Razgovor s njim tekao je kao da sam na kavi sa studentom prve godine, polagano nagađanje, bez konkretnih informacija. Kada sam predlozio da sastavimo formu ugovora i pravila koristenja, rekao je da to sami napravimo, posaljemo mu mail, pa ce on prekontrolirati. Imao sam jos neke upite sa strane za koje je rekao da ce odgovoriti.

Forme dokumenata sam sastavio, poslao, nisam dobio odgovor na vrijeme nakon cega sam ga dodatno kontaktirao porukom. 

Mail je konacno stigao, a savjet za dokumente je isao rijecima "po meni dovoljno", "po meni nedovoljno". Za ostale upite me je proslijedio na clanke zakona, koje sam vidio i sam na internetu prije dolaska.

Zanima me, s obzirom da je racun "savjetovanja" stigao na firmu i nije jos placen, dali sam ja ovakvo "savjetovanje" duzan platii, te dali se uopce "po meni nedovoljno" smatra savjetom?

 

Zahvaljujem.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , Ruby_Danderfluff je napisao:

Po mom mišljenju, jeste, jer je vrijeme utrošeno. No ako ste nezadovoljni uslugom, vratite račun i vidite kako će odvjetnik reagirati, možda ga umanji?

Nema umanjenja, jer je odvjetnik drzavni, te je cijena usluge fiksirana na 500kn.

Kakva je procedura ako mu ne podmirim taj racun?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sto znaci da je odvjetnik drzavni?Svi odvjetnici su privatnici,osim,khm,drzavnih odvjetnika RH,ali se oni ne bave pruzanjem pravne pomoci.Pretpostavljam da mislite da nece biti umanjenja racuna zato sto su cijene usluga jedinstveno propisane odvjetnickom tarifom.

Ako ne platite racun,odvjetnik Vas moze ovrsiti na temelju tog racuna kao vjerodostojne isprave putem javnog biljeznika.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...