Crispin objavljeno: 18. lipanj 2018. Dijeli objavljeno: 18. lipanj 2018. Udruga bi htjela upisati neku promjenu u registar udruga (sjedište). Odluku je donijelo Predsjedništvo (koje je Statutom ovlašteno za donošenje takve odluke većinom glasova) na način da je predsjednik poslao odluku poštom na adrese većine članova predsjedništva koji su istu ovjerili svojim potpisom (kao ovlaštene osobe). Je li navedena potpisana i pečatirana odluka dovoljna za upis promjene ili je potrebno održati i fizički sjednicu predsjedništva na kojoj se donose onda takva odluka (zapisnik sjednice predsjedništva traži Središnji državni portal: https://gov.hr/moja-uprava/aktivno-gradjanstvo-i-slobodno-vrijeme/udruge/prijava-promjena-i-prestanak-djelovanja-udruga/444 ) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 18. lipanj 2018. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2018. Nije dovoljna, treba priložiti zapisnik sjednice predsjedništva na kojoj je donesena i potpisana odluka o promjeni koja se odnosi na navedenu Udrugu... Ruby_Danderfluff i drot13 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Rega Katalenić odgovoreno: 14. kolovoz 2019. Dijeli odgovoreno: 14. kolovoz 2019. Pitanje: U trenutku kada predsjednik udruge da ostavku, sve obveze preuzima dopredsjednik udruge. Da li sam u pravu? Koji su daljnji postupci ? Izbor novog predsjednika? Unos promjena u registrima jer se mijenja ovlaštena osoba? Sazivanje izvanredne sjednice Skupštine? Da li sve te radnje oko promjena obavlja dopredsjednik ili novi predsjednik? Ne znam kojim redom...U statutu udruge nije točno definirana takva situacija. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 15. kolovoz 2019. Dijeli odgovoreno: 15. kolovoz 2019. Saziva skupštinu i bira se novi predsjednik i ostali članovi izvršnog/upravnog odbora (zavisi hoće li koji od njih bit predsjednik).Nakon toga izvrše se izmjene u registru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Rega Katalenić odgovoreno: 16. kolovoz 2019. Dijeli odgovoreno: 16. kolovoz 2019. Znači da je tako trebalo postupiti i kada je član izašao iz udruge, a taj član je bio član jednog od tijela udruge, da li je bilo potrebno sazivati Skupštinu, tj. sve članove ili je dovoljno na sastanku aktivnih članova (ima i onih koji su članovi samo na papiru pa se za dogovore oko aktivnosti sastajemo samo aktivni) predložiti novog člana? U statutu udruge nije to najjasnije definirano. Ako se ne postupi tako, da li je to grubo kršenje Zakona ili Statuta i da li za to postoje sankcije? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 16. kolovoz 2019. Dijeli odgovoreno: 16. kolovoz 2019. Ne mogu govorit napamet kad ne znam što piše u statutu (obično je manje više svagdje jednako).Saziva se skupština jer oni odlučuju o tijelima.Piše u statutu koliko članova je dovoljno. Naravno da se može kršit i statut i zakon. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.