Jump to content
Sign in to follow this  
Goranh222

Tele 2 internet - pravo na prijevremeni raskid?

Preporučene objave

Poštovani,

Dakle, prije 14 mjeseci sklopljen je ugovor u vezi interneta sa Tele 2, tad se innternet mogao uzeti na probni ork od 5 dana da ga kao testirate doma i vidite kakva je funkcionalnost opreme, signal itd. No po mom dolasku u Tele 2 prodajno mjesto, nisu mi dopustili probni rok jer je moje područje u "zelenoj" zoni (navodno osiguran super signal itd, pa ne možeš dobiti na probu) i tako ja odmah potpišem na 24 mjeseca.

Prvih 12 mjeseci internet odličan (brzina 25 do 40MB/s), iako sam imao manjih problema, bili su zanemarivi.

Posljednja dva mjeseca, brzina sa tih 35-40MB/s pada na 7-8MB/s , ali ajde još sve super funkcionira, radi... zatim unazad mjesec dana veza konstantno puca, non stop kvar, nema signala itd. Korisnička služba jedino "ugasite, pa upalite router" itd, uglavnom beskorisno. Unazad dva tjedna brzina 1 do 1.5MB/s

Non stop ih zovem, bezobrazni su, prijava kvara tehničkoj službi traje 6-7 dana, u međuvremenu imaš internet iz kamenog doba. Danas me nazovu, prvojerili su, moje područje nije u 4G zoni, dapače čak sam i izvan 3G zone (što je apsolutno nemoguće jer sam godinu dana imao super internet) itvrde mi kako nemaju namjeru uskoro graditi na mom području i da jedina opcija da si sam kupim neke antene i ugradim na kuću, pa MOŽDA uhvatim bolji signal. To je meni apsolutno suludo i neprihvatljlivo. 

Znači nemaju namjeru uskoro ništa nadograđivati, ja sam osuđen na ovakav internet idućih 10 mjeseci.

Zanima me imam li pravo tražiti prijevremeni raskid ugovora, bez da plaćam penale za isti? Jer ova usluga je katastrofa, u početku nisam mogao dobiti probu jer sam u "zelenoj" zoni, a sad imam to što imam..

Pitam ovdje prije nego krenem u bilo kakav postupak jer je tamo luda kuća i apsolutno se moram naoružati živcima prije nego išta krenem raditi...

 

Hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

možeš tražiti raskid ugovora zbog neispunjavanja obveze (pismeno).

operateru se obračaj pismeni (preporučeno sa povratnicom). traži  da otklone kvar u roku? ili raskidaš ugovor zbog neispunjavanja obveze,zablude, prevare ili ? (pročitaj Zakon o obveznim odnosima dio o ugovorima).

pristao si na brzinu od 35-40 Mbrs a ne na 7-8 Mbps i manje.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad

Sign in to follow this  



×