Jump to content

Croatia osiguranje isplata štete na automobilu


Anajiram2312

Preporučene objave

Pozdrav, u nedostatku iskustva s osiguranjima i pravnim pitanjima, molila bih Vas za pomoc.

Naime, prije mjesec i pol dana sudjelovala sam u prometnoj nesreci koju je prouzrocio osiguranik Croatia osiguranja, isli smo u njihov ured, ispunili potrebnu dokumentaciju, moj automobil je odšlepan mehanicaru jer nije bio u voznom stanju. Ispunjavamo potrebnu dokumentaciju i pitam zaposlenicu moze li biti isplata na ruke posto mi je racun blokiran, kaze nema problema. Sutradan me zovu s osiguranja ljutito kako nisam navela bitne podatke, odem tamo, fali samo broj racuna, opet pitam gospodju da li mogu staviti broj racuna na koji imam punomoc a nije moj, kaze nema problema. Upisem broj racuna, stavim suglasnost od te osobe i kaze biti ce uplata u roku od dva tjedna. Steta na autu proglasena na totalnu, iznos 70% od ukupne vrijednosti auta mi treba biti uplacen na racun, s tim da je auto procijenjen vise od upola iznosa od kojeg je prije dvije godine procijenjen od strane porezne uprave radi uplate poreza, posto mi se zurilo pristanem na taj iznos. 

Nakon tri tjedna odlucim se pokreniti i nazvati osiguranje, da bi me slale prva kod druge, druga kod trece, treca natrag kod prve, navodno niko nista ne zna, i na kraju me upute Hanzekovicu radi mog dugovanja Croatia osiguranju iz 2012.godine radi kojeg mi je bankovni racun blokiran. Iz Hanzekovica kazu da nisu oni primili novac nego Fina. Ja opet zovem osiguranje, ne znaju nista, idem na Finu, nije bilo nikakve uplate tog iznosa, zovem natrag svih po redu da bi me svi neprofesionalno i ljutito odbili, gospodja koja radi u Hanzekovicu mi je cak poklopila slusalicu. Odlucim se na slanje mailova, saljem i dobijem suhoparni odgovor kako se to provjerava, i nakon svega i deset dana drame posaljem gospodji na Croatia osiguranje koja vodi taj slucaj i s kojom razgovaram svaki dan, molbu da mi samo posalje potvrdu o uplati, da vidim samo gdje je novac uplacen, da bih dobila odgovor "Molim Vas predstavite se".... I od onda nista. Molim Vas, recite mi sto mogu poduzeti, mjesec i pol dana bez auta, oni proglasili totalnu stetu, prave ludim i sebe i mene, pa nemam vise ideje. Unaprijed hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mišljenja sam da trebate početi pisati, a prestati telefonski zvati. Znači pisano i preporučeno sa povratnicom uputiti dopis Croatia osiguranju, da se žurno očituju o statusu Vašeg predmeta, odnosno da li je obrađen Vaš odštetni zahtjev, ako je da se očituju kada i na koji broj računa su izvršili uplatu, te da Vam dostave dokaz o tom postupanju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 tjedna kasnije...
, Anajiram2312 je napisao:

Pozdrav, u nedostatku iskustva s osiguranjima i pravnim pitanjima, molila bih Vas za pomoc.

Naime, prije mjesec i pol dana sudjelovala sam u prometnoj nesreci koju je prouzrocio osiguranik Croatia osiguranja, isli smo u njihov ured, ispunili potrebnu dokumentaciju, moj automobil je odšlepan mehanicaru jer nije bio u voznom stanju. Ispunjavamo potrebnu dokumentaciju i pitam zaposlenicu moze li biti isplata na ruke posto mi je racun blokiran, kaze nema problema. Sutradan me zovu s osiguranja ljutito kako nisam navela bitne podatke, odem tamo, fali samo broj racuna, opet pitam gospodju da li mogu staviti broj racuna na koji imam punomoc a nije moj, kaze nema problema. Upisem broj racuna, stavim suglasnost od te osobe i kaze biti ce uplata u roku od dva tjedna. Steta na autu proglasena na totalnu, iznos 70% od ukupne vrijednosti auta mi treba biti uplacen na racun, s tim da je auto procijenjen vise od upola iznosa od kojeg je prije dvije godine procijenjen od strane porezne uprave radi uplate poreza, posto mi se zurilo pristanem na taj iznos. 

Nakon tri tjedna odlucim se pokreniti i nazvati osiguranje, da bi me slale prva kod druge, druga kod trece, treca natrag kod prve, navodno niko nista ne zna, i na kraju me upute Hanzekovicu radi mog dugovanja Croatia osiguranju iz 2012.godine radi kojeg mi je bankovni racun blokiran. Iz Hanzekovica kazu da nisu oni primili novac nego Fina. Ja opet zovem osiguranje, ne znaju nista, idem na Finu, nije bilo nikakve uplate tog iznosa, zovem natrag svih po redu da bi me svi neprofesionalno i ljutito odbili, gospodja koja radi u Hanzekovicu mi je cak poklopila slusalicu. Odlucim se na slanje mailova, saljem i dobijem suhoparni odgovor kako se to provjerava, i nakon svega i deset dana drame posaljem gospodji na Croatia osiguranje koja vodi taj slucaj i s kojom razgovaram svaki dan, molbu da mi samo posalje potvrdu o uplati, da vidim samo gdje je novac uplacen, da bih dobila odgovor "Molim Vas predstavite se".... I od onda nista. Molim Vas, recite mi sto mogu poduzeti, mjesec i pol dana bez auta, oni proglasili totalnu stetu, prave ludim i sebe i mene, pa nemam vise ideje. Unaprijed hvala na odgovoru.

Poštovana, s obzirom da imam slučaj gotovo identičan Vašem zanima me je li obrađen Vaš odštetni zahtjev, odnosno je li izvršena uplata na račun na koji imate punomoć.

Hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, Anajiram2312 je napisao:

Molim Vas, recite mi sto mogu poduzeti, mjesec i pol dana bez auta, oni proglasili totalnu stetu, prave ludim i sebe i mene, pa nemam vise ideje. Unaprijed hvala na odgovoru.

Pritužbe o radu osiguratelja možete poslati na hrvatski ured za osiguranje HUO (nadgleda rad osiguranja), koji su vam dužni odgovoriti vaše upite.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija