Jump to content
Anajiram2312

Croatia osiguranje isplata štete na automobilu

Preporučene objave

Pozdrav, u nedostatku iskustva s osiguranjima i pravnim pitanjima, molila bih Vas za pomoc.

Naime, prije mjesec i pol dana sudjelovala sam u prometnoj nesreci koju je prouzrocio osiguranik Croatia osiguranja, isli smo u njihov ured, ispunili potrebnu dokumentaciju, moj automobil je odšlepan mehanicaru jer nije bio u voznom stanju. Ispunjavamo potrebnu dokumentaciju i pitam zaposlenicu moze li biti isplata na ruke posto mi je racun blokiran, kaze nema problema. Sutradan me zovu s osiguranja ljutito kako nisam navela bitne podatke, odem tamo, fali samo broj racuna, opet pitam gospodju da li mogu staviti broj racuna na koji imam punomoc a nije moj, kaze nema problema. Upisem broj racuna, stavim suglasnost od te osobe i kaze biti ce uplata u roku od dva tjedna. Steta na autu proglasena na totalnu, iznos 70% od ukupne vrijednosti auta mi treba biti uplacen na racun, s tim da je auto procijenjen vise od upola iznosa od kojeg je prije dvije godine procijenjen od strane porezne uprave radi uplate poreza, posto mi se zurilo pristanem na taj iznos. 

Nakon tri tjedna odlucim se pokreniti i nazvati osiguranje, da bi me slale prva kod druge, druga kod trece, treca natrag kod prve, navodno niko nista ne zna, i na kraju me upute Hanzekovicu radi mog dugovanja Croatia osiguranju iz 2012.godine radi kojeg mi je bankovni racun blokiran. Iz Hanzekovica kazu da nisu oni primili novac nego Fina. Ja opet zovem osiguranje, ne znaju nista, idem na Finu, nije bilo nikakve uplate tog iznosa, zovem natrag svih po redu da bi me svi neprofesionalno i ljutito odbili, gospodja koja radi u Hanzekovicu mi je cak poklopila slusalicu. Odlucim se na slanje mailova, saljem i dobijem suhoparni odgovor kako se to provjerava, i nakon svega i deset dana drame posaljem gospodji na Croatia osiguranje koja vodi taj slucaj i s kojom razgovaram svaki dan, molbu da mi samo posalje potvrdu o uplati, da vidim samo gdje je novac uplacen, da bih dobila odgovor "Molim Vas predstavite se".... I od onda nista. Molim Vas, recite mi sto mogu poduzeti, mjesec i pol dana bez auta, oni proglasili totalnu stetu, prave ludim i sebe i mene, pa nemam vise ideje. Unaprijed hvala na odgovoru.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Mišljenja sam da trebate početi pisati, a prestati telefonski zvati. Znači pisano i preporučeno sa povratnicom uputiti dopis Croatia osiguranju, da se žurno očituju o statusu Vašeg predmeta, odnosno da li je obrađen Vaš odštetni zahtjev, ako je da se očituju kada i na koji broj računa su izvršili uplatu, te da Vam dostave dokaz o tom postupanju.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
, Anajiram2312 je napisao:

Pozdrav, u nedostatku iskustva s osiguranjima i pravnim pitanjima, molila bih Vas za pomoc.

Naime, prije mjesec i pol dana sudjelovala sam u prometnoj nesreci koju je prouzrocio osiguranik Croatia osiguranja, isli smo u njihov ured, ispunili potrebnu dokumentaciju, moj automobil je odšlepan mehanicaru jer nije bio u voznom stanju. Ispunjavamo potrebnu dokumentaciju i pitam zaposlenicu moze li biti isplata na ruke posto mi je racun blokiran, kaze nema problema. Sutradan me zovu s osiguranja ljutito kako nisam navela bitne podatke, odem tamo, fali samo broj racuna, opet pitam gospodju da li mogu staviti broj racuna na koji imam punomoc a nije moj, kaze nema problema. Upisem broj racuna, stavim suglasnost od te osobe i kaze biti ce uplata u roku od dva tjedna. Steta na autu proglasena na totalnu, iznos 70% od ukupne vrijednosti auta mi treba biti uplacen na racun, s tim da je auto procijenjen vise od upola iznosa od kojeg je prije dvije godine procijenjen od strane porezne uprave radi uplate poreza, posto mi se zurilo pristanem na taj iznos. 

Nakon tri tjedna odlucim se pokreniti i nazvati osiguranje, da bi me slale prva kod druge, druga kod trece, treca natrag kod prve, navodno niko nista ne zna, i na kraju me upute Hanzekovicu radi mog dugovanja Croatia osiguranju iz 2012.godine radi kojeg mi je bankovni racun blokiran. Iz Hanzekovica kazu da nisu oni primili novac nego Fina. Ja opet zovem osiguranje, ne znaju nista, idem na Finu, nije bilo nikakve uplate tog iznosa, zovem natrag svih po redu da bi me svi neprofesionalno i ljutito odbili, gospodja koja radi u Hanzekovicu mi je cak poklopila slusalicu. Odlucim se na slanje mailova, saljem i dobijem suhoparni odgovor kako se to provjerava, i nakon svega i deset dana drame posaljem gospodji na Croatia osiguranje koja vodi taj slucaj i s kojom razgovaram svaki dan, molbu da mi samo posalje potvrdu o uplati, da vidim samo gdje je novac uplacen, da bih dobila odgovor "Molim Vas predstavite se".... I od onda nista. Molim Vas, recite mi sto mogu poduzeti, mjesec i pol dana bez auta, oni proglasili totalnu stetu, prave ludim i sebe i mene, pa nemam vise ideje. Unaprijed hvala na odgovoru.

Poštovana, s obzirom da imam slučaj gotovo identičan Vašem zanima me je li obrađen Vaš odštetni zahtjev, odnosno je li izvršena uplata na račun na koji imate punomoć.

Hvala na odgovoru.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
, Anajiram2312 je napisao:

Molim Vas, recite mi sto mogu poduzeti, mjesec i pol dana bez auta, oni proglasili totalnu stetu, prave ludim i sebe i mene, pa nemam vise ideje. Unaprijed hvala na odgovoru.

Pritužbe o radu osiguratelja možete poslati na hrvatski ured za osiguranje HUO (nadgleda rad osiguranja), koji su vam dužni odgovoriti vaše upite.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad


  • Similar Content

    • objavio charlie13
      Pozdrav!
      Molim za objašnjenje obustave duga.
      Naime imao sam dugovanja za tcom po 3 pretplatnička broja, te su postojala 3 rješenja o ovrsi, no sutkinja je to sve spojila u jedan predmet i po presudi koja je bila u 2016.je dosuđena ukupna cifra koju dugujem Tcomu, te mi je temeljem iste presude FINA zblokirala račun.

      Redovno mi se to dugovanje skidalo i namirivalo te je došlo do polovice duga, da bi u sad prije nekih mjesec dana otišao u FINU gdje mi je po Očevidniku evidentirana OBUSTAVA dugovanja.
      Bez ikakve obavijesti mi je račun i odblokiran.

      No danas mi dolazi pismo od Hanžekovića da ih kontaktiram o dogovoru o nastavku plaćanja.
      Zovem ih i kažu mi da je jedna ovrha plaćena; a da treba platiti još 2. S time da je po sudskoj presudi sve u istom spisu i na početku blokade je račun zblokiran sa cjelokupnim iznosom.

      Sad mene zanima, kako je ono u 8.mj stigao novi Zakon o ovrhama, gdje sam našao da je ovrhovoditelj bio dužan slati Fini nešto za nastavak ovrhe, pa mislim da možda to nisu napravili, pa sam zato odblokiran?

      Odnosno da li po istoj presudi oni mogu ponovno sjesti na račun i blokirat me?
      Jer mi sve izgleda da su se Hanžekovići zeznuli nešto pri toj naplati...
      Inace nemam nikakvih pokretnina niti nekretnina, tako da nema drugih načina da se naplate osim po mojem računu.

       A to su bili pretplatnički odnosi iz 2008, bez mog oiba i to je netko nešto smuljao, jer sam u to vrijeme bio izgubio osobnu, a sud je od mene tražio da ja kao tuženik namirim odmah grafologa, a nisam bio pri novcima i donešena je presuda temeljem jednog ugovora koji je stvarno bio moj. 
      Koje oni imaju pravne mogućnosti da naplate ostatak dugovanja?
      Odnosno da li imam ja kakvih pravnih mogućnosti da se pokušam izvući da ne platim taj ostatak?
      Unaprijed zahvaljujem.
       
    • objavio Mare92
      Poštovani, 
      bila sam sudužnik po kreditu u RBA banci koja se nije uspjela naplatititi od dužnika, Croatia osiguranje je isplatilo RBa banci dugovanje. Dužnik nije otplatio do sada jedne kune po navedenom dugovanju.
      2010.godine sklopila sam kao sudužnik nagodbu - sporazum (imam napismeno) s Croatia osiguranjem da ću otplaćivati samo glavnicu i da ću po otplati dugovanja dobiti potvrdu da croatia više nema nikakvog potraživanja prema meni. Godinama sam redovito uplaćivala na račun croatia osiguranja određeni iznos i sada kada sam poslala dopis odvjetničkom društvu koje zastupa navedeno osiguranje da mi pošalju preostali iznos dugovanja, jer sam blizu konačne otplate, dobila sam odgovor da je glavni dužnik  tražio nagodbu nedavno i da je potrebno uplatiti još 60.000,00 kn i da će nakon toga odblokirati mene kao jamca i glavnog dužnika u suprotnom se ovrha nastavlja dalje uključujući kamate i troškove.
      Moju nagodbu i zamolbu su izignorirali,koja su moja prava i mogu li oni tako?
    • objavio Ksa13
      Postovani, 
      Mene interesira imao sam dugovanje prema jednoj firmi 6000 kuna, 16.8 je raskinuti ugovor. 
      Dobio sam zatim od javnog biljeznika prijedlog za ovrhu. Nisam se zalio. 
      Do sada mi jos nije nista naplaceno niti su blokirani racun? 
      Kada mogu ocekivati blokadu posto bih ubrzo trebao podmirio iznos kako me nebi fina blokirala. 
      Iz te firme kaze da vise nemaju nista sa tim, da je poslano fini da mi nemogu pomoc. 
      Postoji li kakva mogućnost odgode blokade? 
       
      Hvala
    • objavio igor.gajski
      Poštovani,
       
      Trebam savjet.
      Dana 03.07. kontaktiran sam od strane odjela naplate PBZ-a zbog duga kojeg imam po kreditu. Dogovorili smo da ću cijeli dug podmiriti u petak 06.07. kada mi sjeda plaća.
      U petak 06.07. sam uplatio kompletan dug i od 16h kredit je u pretplati za 5kn. Kontaktirao sam odjel naplate PBZ-a i evidentirali su moju uplatu, ali su mi onako usput rekli da su jučer (05.07) poslane zadužnice na Finu.
      Poslao sam mail svim referentima naplate u PBZ-u čije mail adrese imam (njih 3) i jedan od njih je pročitao moj mail u subotu 07.07.18.
      Nažalost u ponedjeljak negdje iza 10h sam ipak blokiran od strane Fine što znači da dotični iz PBZ-a koji su uredno pročitali moj mail nisu reagirali uopće. Oni kažu da jesu ali u današnjem 21 stoljeću oni takve stvari rade preko pošte...
      Pa zar baš nitko nij mogao dići jeb.... slušalicu i nazvat i u Finu i stopirati blokadu mene, supruge i kolege koji su mi sudužnici.
      Danas sam bio u Fini i platio da mi izlistaju dokument iz kojeg se vidi da su zaprimili predmet od PBZ-a 07.07. u 08:48.
      Naravno naplaćen je iznos tražen po zadužnici, ali su mi isto tako sredstva vraćena danas 11.07. jer nije ni bilo potrebe za blokadu.
      Ono što mene muči jer što zbog sporosti sustava i zbog toga što ove u PBZ-u nije briga za nikoga od nas je to da su meni naplaćene naknade od strane Fine u ukupnom iznosu od 267kn, a isto toliko i mojim sudužnicima po kreditu (2 osobe x 267kn).
      Što znači da sam u ovom postupku oštećen za ukupno 801kn.
      Poslao sam mail-om prigovor u banku i uputili su me u Finu, bio sam danas u Fini i uputili su me u banku...
      Klasično ping-pong loptanje s nama, ali i našim novcima.
      Zanima me zna li netko mogu li ikako na "legalan" način dobiti povrat svojih novaca ili ne, kome da se više žalim i tko mi u ovakvoj situaciji može pomoći?
      Unaprijed hvala na odgovorima.
  • Online korisnici



×