Jump to content

5dc166bde45d9_hkzupma4.png.9590e296d178dd1c80ff94d41d2e91a8.png Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu, u suradnji s Vijećem Europe, vas poziva na  XXXII. redovno savjetovanje, pod nazivom "JAČANJE UČINKOVITOSTI KAZNENOG POSTUPKA PRIMJENOM STANDARDA EUROPSKOG SUDA ZA LJUDSKA PRAVA", koje će se održati od 5. do 7. prosinca 2019., u hotelu Remisens Premium Hotel Kvarner u Opatiji.  Preuzmite PROGRAM XXXII. REDOVNOG SAVJETOVANJA, Opatija.pdf i prijavite se za sudjelovanje.

bingbing

tv,internet,tel pretplata i zastara + GDPR

Preporučene objave

htio sam obnoviti tj. produziti ugovor kod jednog domaceg providera te uzeti dodatno neki tv aparat što nude na akciji, računi uredno placeni itd.. no prilikom pokušaja obnove obavještavaju me da imam dugovanja za neke račune iz 2014-te godine !!?? opomene za to nisam dobio, nikakav ovrha niti sudsko rješenje nije stiglo da ne velim da sam vec x godina kod tog istog providera... Koliko sam shvatio zastara na takve račune nastupa nakon 1god. ukoliko ništa nije pokrenuto po tom pitanju. Mene zanima kako se pozvati na zastaru te me također zanima da li temeljem GDPR-a mogu tražiti da se ti podaci uklone iz sustava s obzirom da ukoliko dobro tumačim prema zakonu nastala zastara(1god) na ta potraživanja...

 

Uređeno od bingbing

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Zastara je nastupila ukoliko nisu pravodobno pokrenuli ovršni postupak. Tražite ih službeno očitovanje, za koje račune točno dugujete i da Vam specificiraju ukupnu tražbinu, te za podmirenje kome se trebate javiti. Ukoliko su pokrenuli ovršni postupak, tada će Vam u toj specifikaciji uz glavnicu i kamate navesti i dodatne troškove koji nastaju pokretanjem ovršnog postupka, tako da ćete saznati više. Naravno, ukoliko nije pokrenut ovršni postupak onda je sve ovo pod zastarom. 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Dobio informaciju, naveli neke mjesece iz 2014-te koji navodno nisu podmireni, kako se sada pozvati na zastaru s obzirom da nista nije niti pokrenuto te da troskove uklone iz evidencije?

"Budući da za isto nije pokrenuta prisilna naplata ta aktivaciju nove usluge navedeni iznos potrebno je podmiriti u cijelosti.U svrhu dodatnog pojašnjenja ističemo kako je isto navedeno u Općim uvjetima poslovanja."

 

 

Uređeno od bingbing

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 9 minuta, bingbing je napisao:

Dobio informaciju, naveli neke mjesece iz 2014-te koji navodno nisu podmireni, kako se sada pozvati na zastaru s obzirom da nista nije niti pokrenuto te da troskove uklone iz evidencije?

U tom slučaju, pismeno se pozovite da je za predmetno dugovanja prema Zakonu o obveznim odnosima, nastupila zastara potraživanja. Zatim navedite, da gubitkom njihovog prava na potraživanje, gube i pravo da Vas nazivaju dužnikom, te da zahtijevate da Vas se briše sa liste dužnika

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ne bude to bas tako islo, operater ne moze pokrenuti prisilnu naplatu ali moze uskratiti prodati proizvod dok se ne naplati. Nema tog zakona koji obavezuje da operater MORA prodati proizvod

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 6 minuta, penava je napisao:

Ne bude to bas tako islo, operater ne moze pokrenuti prisilnu naplatu ali moze uskratiti prodati proizvod dok se ne naplati. Nema tog zakona koji obavezuje da operater MORA prodati proizvod

Ovakvim postupanjem sam sebi čini dvostruku štetu. Prvo, jer je svojom pasivnošću doveo do toga da mu dug ˝padne˝ pod zastarom, a potom svojom slobodnom voljom da zbog takvog duga ne želi prodati svoj drugi proizvod, odnosno sam sebe uskraćuje i za prodaju.

Uređeno od Borbena7
ispravak

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Također, znam i korisnike koji nakon ovakvog iskustva, ne samo da odustanu od kupnje uskraćene usluge/proizvoda, već ili pričekaju istek postojećih ugovornih obveza ili bez zadrške odmah traže raskid aktivnog ugovora kojeg imaju kod takvog operatera, i potom odlaze kod konkurencijskih operatera. Tako da im je upitna učinkovitost ovakvog postupanja prema korisnicima, jer realno njihov je propust.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×