Jump to content

Rad kod dva poslodavca na nepuno radno vrijeme


Brna101

Preporučene objave

Poštovani,

Zaposlena sam u školi kao profesorica na 4.6 sati tjedno na neodređeno i htjela bih raditi u kafiću na 3 sata tjedno (ili do punog radnog vremena) na određeno vrijeme. Zanima me nekoliko stvari:

Plaća li drugi poslodavac sve doprinose kao i prvi, razmjerno broju sati koliko radim i porez isto kao i prvi, ili postoje neke razlike?  

Mogu li raditi subotom i nedjeljom u kafiću ako u školi radim 3 dana u tjednu?

Može li se radno vrijeme rasporediti neravnomjerno tijekom tjedna i mora li uvažavanje 24h tjednog odmora + 12 dnevnog biti usklađeno između dvaju poslodavaca?

Smijem li raditi kod drugog poslodavca dok mi još traje godišnji odmor kod prvog ili moram čekati da završi?

Hvala

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da, oba poslodavca razmjerno obracunavaju poreze i doprinose, no poreznu olaksicu ce koristiti onaj poslodavac kod kojeg je vasa porezna kartica. Mozete na poreznoj traziti raspodjelu osobnog odbitka, tako da ga mozete koristiti kod oba poslodavca. U svakom slucaju, uplatili vise ili manje poreza, drzva ce vam to obracunati kod godisnje prijave pa cete dobiti/platiti razliku iduce godine .

Raspored rada moze biti nejednak, no, mislim, kako mora postovati dnevni i tjedni odmor.