ANA90 objavljeno: 18. srpanj 2018. Dijeli objavljeno: 18. srpanj 2018. Pozdrav Forumaši Problem je sljedeči. Brat sklopio kupoprodajni ugovor za novi auto s auto kučom u 4mj. 2018.god. Kojim se auto kuča obvezala isporuku vozila u roku 90-120 dana. Usmeno je zastupnica garantirala isporuku definitivno u roku 100 dana. Bratu se izlazi registracija i njegov auto u voznom stanju za "odpad"+invalidno dijete. Automobil je od strane zastupnice u auto kuči naručen več sljedeči dan te jr brata o tome obavijestila telefonskim pozivom. Vlasništvo auta pisano na invalidno dijete. GOTOVINSKO PLAČANJE:::Uplačena samo kapara Kada je rok čekanja po "POTVRĐENOJ NARUĐBI" prošao preko 100dana brat i šgorica telefonski pozivom dobivaju obavijest od djelatnika auto kuče da tvornica Opel više ne proizvodi "seriju" koju su oni naručili te da su o tome dobili obavijest od tvornice prije tjedan dana. Agent me uvijeravao da oni spomenutu "seriju proizvodnje " rade godinu dana itd itd i da sad počinje "nova serija"...DA MI ZA VEČ NARUČENI AUTO MORAMO ČEKATI SLJEDEČIH 3-4mj.Te nas obavijesti da potpisnica ugovora više ne radi za njih. DI TOGA IMA DA ZA KEŠ 7MJ ČEKAŠ I JOŠ K TOME AKO ČE SE DRŽATI UGOVORA.....NORMALNO NISMO PRISTALI I JOŠ SU NAM SAD NUDILI DIZELAŠA ZA KOJEG SMO IZRIČITO KOD SKLAPANJA UGOVORA U 4.MJ REKLI ;NE!! Čini mi se čisto muljanje jer ako je auto koji je brat potvrđeno naručen u 4 mj. "serija se definitivno prozvodila " što sam i agentu rekla "jer nismo mi auto naručili na kraju proizvodnje serije več u samoj seriji proizvodnje a i ne tiče nas se . NEPOŠTIVANJE POTPISANOG KUPOPRODAJNOG UGOVORA AKO NE ISPORUČE U ROKU 20 DANA . ŠTO AKO NE ISPORUČE VOZILO?...Tužba ili ? Brat je rekao da ne misli čekati još pola godine na "Njihove ..hočemo..nečemo"... Agent za ništa nije imao odgovore.Za dva dana če nam javiti što je rekao direktor. Tražila sam fakturu naruđbe i potvrdu nije mi htio dati..e-meil od tvornice također. Dali je dužan dati takve papire ako ih mi kao kupci tražimo? ...ako da ,po kojem zakonu? Nadalje jedina solucija koji još oni žele utrampit čini mise za dva dana a sve zbog isteka regisracije starog auta da nam isporuče privremeno probno vozilo .Dali da brat pristane? Koje su tada njegove obaveze kao vozača u slučaju nastale eventualne štete? JA SAM ZA SOLUCIJU DA IH PRITISNEMO ZA NEPOŠTIVANJE UGOVORA AKO NAM NE ODGOVORE U ROKU 2 DANA SA POZITIVNIM RJEŠENJEM. Još samo 1 pitanje : Oni na ugovoru imaju normalno carinjenje a" uvoz "pretpostavljam je na invalidno djete ili ide na ime tvornice....auto ima 96 KW dali postoje kakve olakšice koje vrijede bez obzira što se ide preko auto kuče? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ANA90 odgovoreno: 24. srpanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 24. srpanj 2018. Nije bilo odgovora..Hvala ipak smo riješili bez zavrzlama. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 25. srpanj 2018. Dijeli odgovoreno: 25. srpanj 2018. U svakom slučaju, hvala na povratnoj informaciji. Možeš li napisati kako si riješila ako će još netko od korisnika biti u takvoj situaciji? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ANA90 odgovoreno: 1. kolovoz 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 1. kolovoz 2018. (uređeno) Vidlla poruku zaboravila odgovoriti. Rekli smo im da ne pristajemo na nikakve nove uvijete pogotovo ne nikakva dodatna čekanja. Posebice s obzirom da su nas oni več prije isteka ugovorenih dana isporuke nas obavijestili da ne mogu izvršiti ugovorenu obavezu. Znači pozvali smo se recimo na zakon o obavezujučim odnosima. Ugovor raskinut ,kapara vračena. Pronašli drugu kuču u kojoj je takav sličan auto bio sa malo više opreme več u salonu pa je trebalo malo kemijat oko love . Brat več gušta u novom autu isporučili ga a obavezali se u roku 15 dana. Stari riknul do kraja Pravna služba za potrošače dala nam je sljedeči naputak: Provijeriti sva ono na poleđini sa malim slovima kod pravnika da nema kakvih rupa s kojima su se zaštitili po zakonu i ako ne pristanu na raskid ugovora bez posljedica da se krene u tužbu u slučaju zbog nepoštivanja ugovorene obveze od strane autokuče...posebice jer su kod sklapanja ugovora bili upoznati sa činjenicom da je nosioc vlasništva invalidno dujete te sa potrebom hitrosti isporuke zbog mogučih kritičnih stanja djeteta. Nadalje u ovoj novoj auto kuči prodavatelj se po pitanju istog izjasnio da je stvarno stanje takvo da im tvornica samo najednom javi da nisu u stanju isporučiti robu i da se čeka . Naravno bilo bi pošteno da to auto kuče otvoreno kažu kod sklapanja ugovora posebice ako se to stvarno događa često. Pozdrav. uređeno: 1. kolovoz 2018. od ANA90 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.