Mp44 objavljeno: 19. srpanj 2018. Dijeli objavljeno: 19. srpanj 2018. Poštovani, na uređaju Samsung Galaxy S7 Edge kupljenom u TELE 2 su se nakon godinu i 10 mjeseci pojavila dva defekta u obliku mrtvih piksela. Uredaj je odnesen na prodajno mjesto gdje je i kupljen, te su ga zaprimili na garanciju i proslijedili u servis (Tech Doctor d.o.o. ), da bi se oni nakon gotovo 20 dana cekanja javili i rekli da je kvar uzrokovan mehanickim ostecenjima mobitela. Pri zaprimanju mobitela je ustanovljeno da mobitel ima nekoliko sitnih ogrebotina i par vecih, no one su nastale uslijed normalnog koristenja mobitela, te ekran nije nigdje ni puknut niti ostecen na nacin da bi uzrokovao mrtve piksele - oni su se pojavili sami od sebe. Servis mi sad zeli naplatiti 2200kn za popravak mobitela, a ja smatram da nisu u pravu te da me zele prevariti. Imam li ja kao potrosac ikakve mogucnosti izboriti se za popravak mobitela preko garancije koja je u trenutku predaje mobitela jos uvijek vrijedila? Unaprijed hvala na savjetu! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.