Jump to content

Uzdržavanje punoljetnog djeteta


ledena_kisa

Preporučene objave

Poštovani, molim pomoć. 

Dijete sam roditelja koji se nalaze u brakorazvodnoj parnici. Od trenutka napuštanja zajedničkog kućanstva živim sa roditeljem koji me prihvaća i uzdržava. Drugi roditelj mi tri mjeseca nije dao niti jednu kunu. Slovima: nula kuna. Student sam. Prebivalište mi je i dalje kod roditelja koji mi ne želi davati novac. Boravim sa drugim roditeljem, iako tamo nemam prijavljeno boravište radi dobro poznate prakse hrvatskih iznajmljivača. Redoviti sam student. Otac odbija uzdržavati. Odbija razgovor. Protiv njega se vodi i kazneni postupak, te parničnu radi rastave braka. Stalni je zaposlen i njegova egzistencija je neupitna, dok je moja i roditelja koji me uzdržava upitna. Molim savjete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, atomic95 je napisao:

Poštovani, molim pomoć. 

Dijete sam roditelja koji se nalaze u brakorazvodnoj parnici. Od trenutka napuštanja zajedničkog kućanstva živim sa roditeljem koji me prihvaća i uzdržava. Drugi roditelj mi tri mjeseca nije dao niti jednu kunu. Slovima: nula kuna. Student sam. Prebivalište mi je i dalje kod roditelja koji mi ne želi davati novac. Boravim sa drugim roditeljem, iako tamo nemam prijavljeno boravište radi dobro poznate prakse hrvatskih iznajmljivača. Redoviti sam student. Otac odbija uzdržavati. Odbija razgovor. Protiv njega se vodi i kazneni postupak, te parničnu radi rastave braka. Stalni je zaposlen i njegova egzistencija je neupitna, dok je moja i roditelja koji me uzdržava upitna. Molim savjete.

tužbom traži uzdržavanje.  student si i imaš pravo na uzdržavanje od oba roditelja. traži uzdržavanje za 5 godina unatrag (od dana podnošenja tube + kamate. potraži besplatnu pravnu pomoć u mjestu boravka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama