Jump to content

Kršenje zakona o radu (raspored smjena)


kutija66

Preporučene objave

Pozdrav! Imam pitanje za vas pravnike, a budući da sam laik pokušat ću objasniti problem što razumljivije. Radi se o noćnom radu u nepravilnim smjenama. Navodim točke po kojima smatram da je prekršen Zakon o radu:

1) Članak 8. (1) Radni odnos zasniva se ugovorom o radu.
S radom sam započeo jedan tjedan prije potpisa ugovora.

2) Članak 46. (2) Poslodavac mora obavijestiti radnike o rasporedu ili promjeni rasporeda radnog vremena najmanje tjedan dana unaprijed, osim u slučaju hitnog prekovremenog rada.
Raspored sam dobivao mailom, a najčešće samo 3-4 dana prije početka idućeg mjeseca za koji je raspored namijenjen.

3) Članak 53.  (1) Tijekom svakog vremenskog razdoblja od dvadeset četiri sata, radnik ima pravo na dnevni odmor od najmanje dvanaest sati neprekidno.
Po rasporedu, između 2 smjene imao sam manje od 12 sati odmora.

Koje su institucije nadležne, kako da podnesem prijavu i koji ishod mogu očekivati? Kako to sve dokazati? I da li ću eventualno snositi kakve troškove ako krenem u "borbu" s njima?

Svaki savjet je dobrodošao!

uređeno: od kutija66
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Inspekcija rada pri ministarstvu rada, stavite prijavu, mislim da možete i anonimno, i oni dalje postupaju, idu u nadzor, i ako utvrde nepravilnosti, prekršajno optužuju poslodavca i odgovornu osobu kod poslodavca.

Troškove za sebe nećete nikakve imati, osim ako budete morali svjedočiti na sudu, pa budete imali troškove putovanja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti