Valkyrie objavljeno: 8. rujan 2018. Dijeli objavljeno: 8. rujan 2018. Postovani, prilikom sklapanja ugovora o koristenju usluge kod tel. operatera, praksa je da se u slucaju ugovora tokom mjeseca, naplacuje iznos proporcionalan broju dana koristenja usluge. Da li bi isto trebalo vrijediti i kod prestanka korištenja ili se smije naplatiti iznos za puni mjesec. Npr. odlaskom sa mreze 10.og u mjesecu, da li operateri imaju pravo naplatiti tarifu za citav mjesec iako je evidentno usluga pruzana samo njegovu trecinu? unaprijed zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 8. rujan 2018. Dijeli odgovoreno: 8. rujan 2018. To ovisi o ugovoru koji ste sklopili i njegovim općim uvjetima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Valkyrie odgovoreno: 8. rujan 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 8. rujan 2018. u ugovoru ne pise nista a njihovi opci uvjeti ne moraju biti u skladu sa vazecim zakonima... ono sto sam pronasao u uvjetima je sljedeće U slučaju prijenosa broja u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, kada krajnji korisnik traži povrat ili naknadu neiskorištenog novčanog iznosa za javne komunikacijske usluge, krajnji korisnik je obvezan dati na uvid SIM karticu, odnosno Terminalni uređaj s preuzetim eSIM profilom, identifikacijski dokument i presliku zahtjeva za prijenos broja. Krajnji korisnik može zatražiti povrat ili naknadu neiskorištenog novčanog iznosa za javne komunikacijske usluge najkasnije 30 dana od dana kada je broj prenesen u drugu mrežu. dakle, oni za neisporucenu uslugu uvjetuju povrat novca pokazivanjem sim kartice te proizvoljnim rokom od 30 dana od dana prelaska (dom je racun obracunat na samom kraju tog roka i tek tada se vidi da nije naplacen proporcionalan broj dana nego puni mjesec. a nije da ne znaju kad se otislo...) . moje pitanje je da li oni na to imaju pravo ili ne. jer sigurno po nekom zakonu kod ukljucenja usluge naplacuju samo stvaran dio dana (jer da tako nesto ne postoji, naplatili bi oni i kod ukljucenjanpuni mjesec bez beda...) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 9. rujan 2018. Dijeli odgovoreno: 9. rujan 2018. Pitam zato što dvogodišnji ugovori koji se obično sklapaju kod teleoperatera, sadrže obvezu na plaćanje naknade za prijevremeni raskid ugovora, koja se sastoji u plaćanju cjelokupnog iznosa do kraja trajanja ugovora. Ako nema dvogodišnjeg ugovora, odnosno ako je ugovor istekao, onda se, koliko ja znam, naplaćuje proporcionalno korištenju do datuma u mjesecu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Valkyrie odgovoreno: 9. rujan 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 9. rujan 2018. nema ugovorne obaveze. a eto, evidentno je iz računa da ne naplacuju proporcionalno danima vec cijeli mjesec a ti se onda zali i trazi naknadu. i naravno da ce se izvuc na svoje opce uvjete, ovaj dio koji sam naveo. osim ako im neki clanak zakona to ne brani Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.