Jump to content

Marihuana


p198

Preporučene objave

Poštovani,

optužena sam za posjedovanje 10g marihuane (prva otpužnica) i posredovanje između kupca i prodavatelja u iznosu od 5g (dogovorila sam susret s prodavateljem samo za sebe, dan nakon me prijateljica pitala ako znam nekog i ja sam rekla neka dođe sa mnom na isto mjesto u isto vrijeme kad sam se za sebe trebala naći s prodavateljem. Samo za posjedovanje bi dobila prekršajnu prijavu, no zbog činjenice da sam prijateljici također dogovorila taj susret to je prešlo u kaznenu prijavu. Zanima me kakve su kazne za to, negdje piše kazna zatvora, iako su mi policajci rekli da će biti novčana kazna. 

Imam 20 god, nisam nikad prodavala to niti bi to htjela raditi, bila sam samo konzument koji je prijateljici htio učiniti uslugu, bez razmišljanja o ikakvom dilanju.. 

inače sam redovna studentica, nemam nikakve prekršaje niti kazne od prije, ovo je bilo prvi put, ne želim da mi se cijeli život sruši radi jedne glupe pogreške (trebat će mi i potvrda o nekažnjavanju jer studiram za profesora njemačkog i filozofije) 

Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Čl. 190. st. 2. Kaznenog zakona - zapriječena kazna je zatvor u trajanju od 1 do 12 godina, no bez brige, ovo će biti riješeno sa uvjetnom osudom (najvjerojatnije 1 godina uvjetno na 2).

Za ubuduće, nemojte raditi nikakve usluge drugima, jer kako ste sama rekla, da ste išla sama, ovo bi završilo kao prekršaj sa novčanom kaznom, ovako ćete dobiti dosje, sve dok ne nastupi rehabilitacija. Da ne govorim o neugodnostima, koje ćete doživjeti od policije u rutinskim kontrolama.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 21 sati , G-man je napisao:

Čl. 190. st. 2. Kaznenog zakona - zapriječena kazna je zatvor u trajanju od 1 do 12 godina, no bez brige, ovo će biti riješeno sa uvjetnom osudom (najvjerojatnije 1 godina uvjetno na 2).