Jump to content

Podvala Hrvatskog Telekoma


mimabi

Preporučene objave

Poštovani, kopiram ovdje moj prigovor Hrvatskom Telekomu i njihov odgovor na prigovor iz kojeg je vidljiva njihova podvala u smislu moje odgovornosti za usluge za koje sam bio zakinut u navedenom periodu. Najljubaznije bih molio upućene da me pomognu savjetom kako bih na najsvrsishodniji način pravno djelovao protiv te podvale. Unaprijed sam jako zahvalan na svakoj sugestiji, pomoći ili savjetu:

Moj prigovor:

Korisnik sam usluga Hrvatskog telekoma više od deset godina i u tom dugom vremenskom periodu ne mogu izraziti da sam bio sasvim zadovoljan, čemu mogu posvjedočiti česta prijavljivanja različitih problema koji su se sporadično pojavljivali a ponajviše u vidu prekida u emitiranju MAXtv programa i prekida internetske veze. Ovo drugo je postalo naročito učestalo posljednjih 6 mj. te sam u tom periodu više puta kontaktirao telefonski vašu službu za korisnike nakon čega su iz Zagreba izvršavana brojna resetiranja sustava koja su samo donekle i privremeno riješavala problem.
21.09.2018. u petak od 20.00h vaše usluge postale su mi u potpunosti nedostupne sve do 23.09., nedjelje 17.30h(valja svakako napomenuti da je usluga na dodatnom MAXtv prijemniku u dječjoj sobi postala dostupna još i kasnije, tek u ponedjeljak 24.09. ujutro). Dakle, slobodno se može kazati, čitavi vikend - upravo kad svi članovi obitelji  imaju najviše slobodnog vremena,
želje i potrebe za internetom i gledanjem tad sadržajno najatraktivnijeg tv programa. Od ponedjeljka 24.09. ujutro sve usluge su dostupne 
“čak” do 5.30h u srijedu 26.09. Kad sam dakle ustao u srijedu ujutro i shvatio da su nam sve usluge Hrvatskog telekoma ponovo nedostupne moja se je frustracija preinačila u definitivnu odluku otkazati sve nepouzdane usluge koje skupo plaćam. Isti dan putujem u Split i oko 10h ujutro podnosim prema propisima zahtjev za otkazivanjem svih dosadašnjih usluga u vašem T-centru kod vašeg službenika gosp. M.M. koji me nakon mojeg potpisivanja Zahtjeva upućuje na obvezu javljanja vašoj službi za korisnike i razgovor s agentom kojem sam dužan navesti broj zahtjeva 17881 1546 / 18, što i činim u dobroj nadi da je s tim stvar konačno riješena. 
Po povratku iz Splita na otok negdje oko 16.30 h  na routeru opažam da je stanje nepromijenjeno(usluge su nedostupne, ali sam smatrao da je tako  u redu ako sam ih ionako ranije sve nepovratno otkazao). Nešto prije 17.00h  dobivam poziv s broja 08 098 22 od tehničara Hrvatskog telekoma koji mi se javlja u vezi kvara. Objašnjavam gospodinu da sam ranije istog dana  
otkazao sve usluge i da mi nikakva intervencija više nije potrebna. Istu večer isključujem sve kablove i pakiram opremu ponovo u dobroj nadi da je stvar riješena jer nema toga što nisam učinio po naročito nezgodnom propisu čiji zahtjev nalaže da je otkazivanje moguće jedino u T-centru kojeg na otoku nema pa je potrebno uzeti na poslu slobodan dan i putovati morem do kopna i nazad mada tako nije ni blizu  u obratnim slučajevima.Naime, za obvezivanje nekim ugovorom prema Hrvatskom telekomu, slučajno ili ne, takav napor i gubitak vremena sasvim je nepotreban. Dovoljno je samo da vaš agent na vezi telefonske Službe za korisnike nešto pogrešno načuje ili razumije i “budući korisnik” već je “uhvaćen” tvrdim ugovorom na dvije godine(primjer koji navodim nije pretjerivanje već izravno iskustvo koje je provjerljivo u mojem, nazovimo to tako, dossieru Hrvatskog telekoma).
Ali, kako se pokazuje, čini se da su moje propisno djelovanje budući odavno s Telekomom nisam vezan ugovorom još uvijek nedovoljno i dobra nada o definitivnom otkazivanju usluga ipak preuranjena jer mi danas 27.09. u 13.30h stiže s T-HT-a sms poruka da sam navodno kontaktiran(kako i na kojem broju kad mi je za mogućnost kontakta od jučer ostao samo mobitel na kojem u listi poziva nije registriran nikakav poziv od vaših službi nakon onog tehničarevog spomenutog gore !?) vezano za moj zahtjev i “da bismo isti dovršili moram vas kontaktirati na broj 0800 303 307 od ponedjeljka 01.10.2018. do 05.10.2018. u periodu od 10 do 20h”.
Poštovani, najljubaznije vas molim da me oslobodite daljnjeg kompliciranja i opterećivanja budući je s moje strane sve urađeno korektno i pravovremeno kako bih otkazao usluge. Jednako kao što su bile korektne i pravovremene sve moje mjesečne uplate dugih godina koliko sam bio istih korisnik. Usluga koje su se pokazale vrlo manjkavim u odnosu na njihovu cijenu i moju korektnost u obvezi prema njihovom podmirivanju.
Također se nadam biti bitno obeštećenim pri izradi mojeg računa za mjesec rujan jer je razvidno i provjerljivo koliko sam dugo bio zakinut za usluge koje plaćam. Svako dalje “zavlačenje” konačnog otkazivanja telekomovih usluga od datuma kad sam u T-centru podnio zahtjev i nekorektnost u obračunu mojeg dugovanja za mjesec rujan ponukat će me na obraćanje Udruzi za zaštitu potrošača, pisanje dopisa HAKOMU i sve raspoloživo pravno djelovanje prema Hrvatskom telekomu. 

Odgovor na prigovor:

Prazno 24.pages

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija