Jump to content

Što napraviti ukoliko servis ošteti računalo?


Larvea

Preporučene objave

Pozdrav ekipa,

veliki fan Legalisa ovdje, čitam vas već nekoliko godina, uvijek uspijem pronaći rješenje kroz search bar, no ovoga puta nisam uspio pronaći ništa slično mom slučaju, pa se odlučio pridružiti i postaviti direktiva pitanje.

Laptop, koji je van garancije, sam prije 4 mjeseca odnio u ovlašteni servis. Trebalo je samo zamijeniti hard disk, laptop je radio. Tjedan dana kasnije mi se počelo ne odgovarati na mailove i pozive, mjesec dana kasnije bi me se samo prebacivalo na "bude krajem tjedna", da bismo (tada) vec dosli do treceg mjeseca od kako je laptop na servisu. Od servisera sam saznao da se "laptop ne želi upaliti i da su isprobali sve", podigao sam frku te mi se ponudio uređaj slične vrijednosti, no nakon što sam pristao, opet slijedi mjesec dana šutnje.

Pitanje, laptop je u vrijednosti od oko 500 eur, nema garanciju, uredno je prijavljen kod njih tokom preuzimanja uređaja, imam sve papire, većina konverzacije je išla preko e-maila (99% nje), što biste mi vi savjetovali da napravim?

Hvala puno!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija