Jump to content
Larvea

Što napraviti ukoliko servis ošteti računalo?

Preporučene objave

Pozdrav ekipa,

veliki fan Legalisa ovdje, čitam vas već nekoliko godina, uvijek uspijem pronaći rješenje kroz search bar, no ovoga puta nisam uspio pronaći ništa slično mom slučaju, pa se odlučio pridružiti i postaviti direktiva pitanje.

Laptop, koji je van garancije, sam prije 4 mjeseca odnio u ovlašteni servis. Trebalo je samo zamijeniti hard disk, laptop je radio. Tjedan dana kasnije mi se počelo ne odgovarati na mailove i pozive, mjesec dana kasnije bi me se samo prebacivalo na "bude krajem tjedna", da bismo (tada) vec dosli do treceg mjeseca od kako je laptop na servisu. Od servisera sam saznao da se "laptop ne želi upaliti i da su isprobali sve", podigao sam frku te mi se ponudio uređaj slične vrijednosti, no nakon što sam pristao, opet slijedi mjesec dana šutnje.

Pitanje, laptop je u vrijednosti od oko 500 eur, nema garanciju, uredno je prijavljen kod njih tokom preuzimanja uređaja, imam sve papire, većina konverzacije je išla preko e-maila (99% nje), što biste mi vi savjetovali da napravim?

Hvala puno!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pismeno (preporučeno s povratnicom) ih obavijestiti da ti vrate ispravni laptop ili daju drugi uređaj ili ćeš podnijeti prijave nadležnim inspekcijama i privatno ih tužiti.

S obzirom da su pokazali neku volju za rješavanjem problema, vjerojatno bi ih trebalo samo malo pogurnuti...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×