wecc objavljeno: 17. listopad 2018. Dijeli objavljeno: 17. listopad 2018. Poštovani, zanima me može li se otvoriti stomatološka ordinacija u stambenom prostoru ili prostor treba biti evidentiran striktno kao poslovni, bez obzira što zadovoljava sve MTU za otvaranje privatne prakse? Hvala unaprijed i lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
vodovod1 odgovoreno: 18. listopad 2018. Dijeli odgovoreno: 18. listopad 2018. OSNIVANJE PRIVATNE PRAKSE I) PRILOZI UZ ZAHTJEV ZA IZLAZ STRUČNOG POVJERENSTVA MZ-a I IZDAVANJE RJEŠENJA O ODOBRENJU RADA U PRIVATNOJ PRAKSI Sukladno čl. 148. Zakona o zdravstvenoj zaštiti («Narodne novine», br.150/08, 71/10 i 139/10, 22/11., 84/11, 12/12, 35/12, 70/12, 82/13, 159/13, 22/14, 154/14) potrebno je dostaviti Ministarstvu zdravlja: Zahtjev za izdavanjem rješenja s točnom adresom budućeg poslovnog prostora Diplomu fakulteta, odnosno svjedodžbu o završnom ispitu Domovnicu Uvjerenje o položenom stručnom (državnom ) i specijalističkom ispitu Odobrenje za samostalan rad od nadležne komore (licenca) Potvrdu o zaposlenju, · Nezaposleni-Uvjerenje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje o nezaposlenosti · Osobe koje iz zakupa doma zdravlja osnivaju praksu izvan DZ trebaju dostaviti i odluku upravnog vijeća o raskidu ugovora o zakupu, po mogućnosti bez datuma raskida ugovora · umirovljenici su dužni dostaviti izjavu o stavljanju mirovine u stanje mirovanja Uvjerenje o radnoj sposobnosti (izdaje specijalist medicine rada) Prethodno mišljenje nadležne komore o opravdanosti osnivanja privatne prakse sukladno članku 145. stavku 1. točke 9. Zakona o zdravstvenoj zaštiti, a prethodno mišljenje Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje ako podnositelj zahtjeva namjerava sklopiti ugovor o pružanju zdravstvene zaštite Kod osnivanja privatne ljekarne potrebno je dostaviti i podatak o udaljenosti ljekarne od najbliže postojeće ljekarne izdano od ovlaštenog geodetskog ureda 270,00 kuna upravne pristojbe na zahtjev radi izdavanja rješenja i 150,00 kuna upravne pristojbe za upis u registar privatne prakse · obje uplate izvršiti na broj računa Državnog proračuna: IBAN HR1210010051863000160, model 64, poziv na broj: 5002-47107-OIB, uplata preko pošte, uplatnicom ili internetom Uvjerenje o poslovnoj sposobnosti (izdaje Centar za socijalnu skrb općine prebivališta) – original ili ovjerena kopija Tlocrt prostora izrađen prema Pravilniku o minimalnim uvjetima u pogledu prostora, radnika i medicinsko tehničke opreme za obavljanje zdravstvene djelatnosti («Narodne novine», br. 61/11, 128/12, 124/15, 8/16) ovjeren kod ovlaštenog projektanta Dokaz o pravu raspolaganja prostorom, original ili ovjerena kopija – ugovor o najmu/zakupu ili vlasnički list, (ukoliko se kao dokaz o pravu raspolaganja poslovnim prostorom prilaže izvadak iz zemljišne knjige nadležnog općinskog suda isti priložiti ne stariji od 6 mjeseci) Izjava da osoba ne obavlja drugu djelatnost osobnim radom – ovjerena kod javnog bilježnika Zapisnik o izmjeri buke i onečišćenja Zapisnik o izmjeri mikroklime ( samo za ljekarne ) Potvrda da se ne vodi kazneni postupak (izdaje Općinski sud) -original ili ovjerena kopija Napomena: Za očevid prostora plaća se 2.000,00 kuna na broj računa Državnog proračuna: (već naprijed navedeni broj je isti ali se mijenja pozivni i glasi 62 7005-47107-100811). Vidim da oni traže samo tlocrt prostora ovjeren kod ovlaštenog projektanta(točka 12), a ne traže uporabnu dozvolu. drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
vodovod1 odgovoreno: 18. listopad 2018. Dijeli odgovoreno: 18. listopad 2018. Jedino si provjerite takse, jer one se znaju mijenjati, ali najbolje da pitate Ministarstvo Zdravstva. drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.