Jump to content

prenamjena prostora


wecc

Preporučene objave

 

OSNIVANJE PRIVATNE PRAKSE

 I) PRILOZI UZ ZAHTJEV ZA IZLAZ STRUČNOG POVJERENSTVA MZ-a I IZDAVANJE RJEŠENJA O ODOBRENJU RADA U PRIVATNOJ PRAKSI

Sukladno čl. 148. Zakona o zdravstvenoj zaštiti («Narodne novine», br.150/08, 71/10 i 139/10, 22/11., 84/11, 12/12, 35/12, 70/12, 82/13, 159/13, 22/14, 154/14) potrebno je dostaviti Ministarstvu zdravlja:

 Zahtjev za izdavanjem rješenja s točnom adresom budućeg poslovnog prostora

  1. Diplomu fakulteta, odnosno svjedodžbu o završnom ispitu
  2. Domovnicu
  3. Uvjerenje o položenom stručnom (državnom ) i specijalističkom ispitu
  4. Odobrenje za samostalan rad od nadležne komore (licenca)
  5. Potvrdu o zaposlenju,

·        Nezaposleni-Uvjerenje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje o nezaposlenosti

·        Osobe koje iz zakupa doma zdravlja osnivaju praksu izvan DZ trebaju dostaviti i odluku upravnog vijeća o raskidu ugovora o zakupu, po mogućnosti bez datuma raskida ugovora

·        umirovljenici su dužni dostaviti izjavu o stavljanju mirovine u stanje mirovanja

  1. Uvjerenje o radnoj sposobnosti (izdaje specijalist  medicine rada)
  2. Prethodno mišljenje nadležne komore o opravdanosti osnivanja privatne prakse sukladno članku 145. stavku 1. točke 9. Zakona o zdravstvenoj zaštiti, a prethodno mišljenje Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje ako podnositelj zahtjeva namjerava sklopiti ugovor o pružanju zdravstvene zaštite
  3. Kod osnivanja privatne ljekarne potrebno je dostaviti i podatak o udaljenosti ljekarne od najbliže postojeće ljekarne izdano od ovlaštenog geodetskog ureda
  4. 270,00 kuna upravne pristojbe na zahtjev radi izdavanja rješenja i

      150,00 kuna upravne pristojbe za upis u registar privatne prakse

·        obje uplate izvršiti na broj računa Državnog proračuna:

                     IBAN HR1210010051863000160, model 64, poziv na broj: 5002-47107-OIB,  

                     uplata preko pošte, uplatnicom ili internetom

  1. Uvjerenje o poslovnoj sposobnosti (izdaje Centar za socijalnu skrb  općine prebivališta) – original ili ovjerena kopija          
  2. Tlocrt prostora izrađen prema Pravilniku o minimalnim uvjetima u pogledu prostora, radnika i medicinsko tehničke opreme za obavljanje zdravstvene djelatnosti («Narodne novine», br. 61/11, 128/12, 124/15, 8/16) ovjeren kod ovlaštenog projektanta
  3. Dokaz o pravu raspolaganja prostorom, original ili ovjerena kopija – ugovor o najmu/zakupu ili vlasnički list, (ukoliko se kao dokaz o pravu raspolaganja poslovnim prostorom prilaže izvadak iz zemljišne knjige nadležnog općinskog suda isti priložiti ne stariji od 6 mjeseci)
  4. Izjava da osoba  ne obavlja drugu djelatnost osobnim radom – ovjerena kod javnog bilježnika
  5. Zapisnik o izmjeri buke i onečišćenja
  6. Zapisnik o izmjeri mikroklime ( samo za ljekarne )
  7. Potvrda da se ne vodi kazneni postupak (izdaje Općinski sud) -original ili ovjerena kopija

 Napomena:

Za očevid prostora plaća se 2.000,00 kuna na broj računa Državnog proračuna: (već naprijed navedeni broj je isti ali se mijenja pozivni i glasi 62 7005-47107-100811).

Vidim da oni traže samo tlocrt prostora ovjeren kod ovlaštenog projektanta(točka 12), a ne traže uporabnu dozvolu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija