Jump to content

Logo2.jpg.df467c50602ed1173e41130f1129f825.jpg   XXXI. REDOVNO SAVJETOVANJE " AKTUALNOSTI KAZNENOG PRAVA U SVJETLU ODLUKA USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE"

Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu od 6. do 8. prosinca 2018. održava svoje 31. redovno savjetovanje pod nazivom "Aktualnosti kaznenog prava u svjetlu odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske". Savjetovanje će se ove godine održati u Remisens Premium Hotelu Kvarner.

Program savjetovanja, prijavnicu, kontakte, kao i druge detalje vezane uz Savjetovanje, možete preuzeti u dokumentu: Program - Opatija 2018.

KarlPopper

Arhiviranje i distribuiranje ugovora- pomoć

Preporučene objave

Pozdrav svim čitačima,

unaprijed se ispričvam administratorima ako postavljam pitanje na krivoj temi, prvi mi je put, imajte obzira. 

Druga sam godina prava i prijavila sam se za studentski posao čiji je opis: arhiviranje i distribuiranje ugovora u Službi pravnih poslova. U razgovoru su mi rekli da se radi o rutinskom administrativnom  poslu za koje nije potrebno pethodno pravničko znanje (što mi je bitno budući sam tek druga godina i stjecanje pozitivnog pravničkog znanja za mene tek slijedi).

Mene zanima slijedeće: što se od mene točno očekuje pri obavljanju takvog posla i kako da se najbolje unaprijed pripremim da poslodavcu budem maksimalno učinkovita? 

Unaprijed iskreno zahvaljujem na svakoj vrsti upute i savjeta (itekako su dobrodošli).

 

Neupućeni student prava,

K.Popper.

 

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Službe pravnih poslova obično se bave radnim odnosima pa vjerujem da ćete u rukama imati puno ugovora o radu, možebitno prikupljati potpise radnika i slično. Ako je to slučaj, Zakon o radu. Za druge ugovore, Zakon o obveznim odnosima. Uredsko poslovanje ćete naučiti tamo, ali vjerujem da zaista nećete imati puno doticaja sa sastavljanjem ugovora i sličnim, tako da je teško dati neki upućen savjet, osim: slušajte upute nadređenih, dva puta provjeravajte sve što radite, i radije pitajte ako niste sigurni.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Hvala Vam na brzom odgovoru i savjetima. Tako ću i napraviti, pogledati navedene zakone i  nadati se da ću se snaći sa svim novim odgovornostima ...

Hvala i lijep pozdrav! 

 

 

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad


  • Similar Content

    • objavio Marta01
      Mama dobiva osobnu invalidninu IV. Stupanj invaliditeta koju je odobrio Centar za soc. skrb na temelju vjestacenja HZMO. Dobiva najvisi iznos + ima mirovinu 2200 Kn. Na sebe nema nekretnine. Sve to ce trajati do 3 mj. 2019. kada mora ponovno na vjestacenje. 
      Prije 8 mj. sam prebacila svoj auto na njeno vlasnistvo /auto vrijedi cca 30.000 kn/ ako je to bitno.
      Sada sam u strahu da li posjedovanje automobila moze utjecati na prekid isplate njene OSOBNE INVALIDNINE. Jer kada sam podnosila zahtjev za nju uzimala  se u obzir mirovina i morala sam donjeti izvode iz katastra.
      Da li bi doslo neko Rjesenje o prekidu isplate. 
      Hvala na savjetu ako netko zna !
    • objavio Wolfpu
      Postovani, molim nekog tko ce naci par minuta za pravni savjet, Naime radi se o sljedećem :Prije 3 i pol godine imao sam prometnu nezgodu sa mopedom njemackih tablica, koji je glasio na pokojnog supruga majke. Iz HR osiguranja. Društva prijete da ce ovrsiti majku jer je ona jedini nasljednik i nije prilozila dokaz o otudjenju motornog vozila. Imaju li pravo na to? Naime ima li neka mogućnost da neterete majku ovrha ma? Hvala
    • objavio karla7
      Pozdrav svima, Vec duze vrijeme trazim temu tj odgovor na sva moja pitanja i nemogu nista nac. Pa molim i zahvaljujem svakome tko ce mi uspijet pomoc u ovome.
      Znaci zanima me otvaranje ugostiteljskog objekta. Bilo kojeg tj koj god mogu ja sa svojom skolom otvoriti.
      Radi se o pripremanju sirove hrane i kuhanju ostale, znaci restac za vegane i vegeterijance. Sluzila bi i dnevne marende u jutarnjim satima.
      imala bi naravno kave smutije i te stvari. 
      nemam polozen ispit po struci sam komercijalistica, e sada me zanima sta kako di otvoriti.
      dali ja mogu otvoriti slobodan obrt ili sta god.
      radila bi u pocetku sama a poslje zaposlila nekoga s vremenom.
      Molim vas ako bilo tako zna sta najbolje napraviti neka mi javi. hvala vam :*
    • objavio markun
      ljubazno molim za savjet. Naime, s obzirom da zakupoprimac u mom poslovnom prostoru nije izašao istekom ugovorenog roka, išao sam zahtjevom za prestanak minimalno tehničkih uvjeta za obavljanje djelatnosti prema Zakonu o trgovini. To je uvažilo i prvostupanjsko tijelo i ministarstvo po njegovoj (zakupoprimca) žalbi odbilo žalbu i potvrdilo da su prestali uvjeti jer je istekao ugovor kao osnovni uvjet. U međuvremenu sam  podignuo i tužbu radi iseljenja i predaje u posjed, koja može pravomoćno ne znam kad završiti. Zakupoprimac je odselio prisilno ali je ostavio stvari (inventar) u prostoru. 

      Carina je rekla da više to nije u njihovoj nadležnosti nego suda. Zanima me mogu li nastaviti iznajmljivati svoj prostor neovisno što se vodi postupak pred sudom radi iseljenja, jer to može potrajati i dvije godine,pa da mi prostor od koje zakupnine živim, ne stoji prazan. Prostor ima sve uvjete prema Zakonu o trgovini za rad, samo su prestali minimalno tehnički uvjeti u odnosu na zakupoprimca jer je istekao s njim ugovor, kao glavni osnov stjecanja tehničkih uvjeta. Ljubazno molim za savjet ove procesne zavrzlame....Carina je rekla da je sad stvar suda, pa po toj logici mi može prostor stajati prazan i nekoliko godina!!   Unaprijed hvala,
  • Online korisnici



×