Jump to content

Logo2.jpg.df467c50602ed1173e41130f1129f825.jpg   XXXI. REDOVNO SAVJETOVANJE " AKTUALNOSTI KAZNENOG PRAVA U SVJETLU ODLUKA USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE"

Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu od 6. do 8. prosinca 2018. održava svoje 31. redovno savjetovanje pod nazivom "Aktualnosti kaznenog prava u svjetlu odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske". Savjetovanje će se ove godine održati u Remisens Premium Hotelu Kvarner.

Program savjetovanja, prijavnicu, kontakte, kao i druge detalje vezane uz Savjetovanje, možete preuzeti u dokumentu: Program - Opatija 2018.

KarlPopper

Arhiviranje i distribuiranje ugovora- pomoć

Preporučene objave

Pozdrav svim čitačima,

unaprijed se ispričvam administratorima ako postavljam pitanje na krivoj temi, prvi mi je put, imajte obzira. 

Druga sam godina prava i prijavila sam se za studentski posao čiji je opis: arhiviranje i distribuiranje ugovora u Službi pravnih poslova. U razgovoru su mi rekli da se radi o rutinskom administrativnom  poslu za koje nije potrebno pethodno pravničko znanje (što mi je bitno budući sam tek druga godina i stjecanje pozitivnog pravničkog znanja za mene tek slijedi).

Mene zanima slijedeće: što se od mene točno očekuje pri obavljanju takvog posla i kako da se najbolje unaprijed pripremim da poslodavcu budem maksimalno učinkovita? 

Unaprijed iskreno zahvaljujem na svakoj vrsti upute i savjeta (itekako su dobrodošli).

Neupućeni student prava,

K.Popper.

Podijeli ovu objavu

Podijeli na drugim stranicama