duro34 objavljeno: 26. studeni 2018. Dijeli objavljeno: 26. studeni 2018. Poštovani, imam problem s carinom. Naime, naručio sam predmet iz SAD-a i platio na njega carinu i porez. Potom sam nakon nekog vremena poslao taj predmet nazad radi servisiranja. Kada se predmet vratio poslali su mi iz carine ponovno zahtjev za dokazom o vrijednosti pošiljke i žele da platim carinu i sva davanja na isti predmet. Što mi je činiti? Je li moguće naplatiti duplu carinu? Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
duro34 odgovoreno: 29. studeni 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 29. studeni 2018. Bump Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NutCoco odgovoreno: 30. studeni 2018. Dijeli odgovoreno: 30. studeni 2018. S obzirom na to da nitko ne daje stručan odgovor, napisat ću svoje laičko mišljenje. Mislim da se pri slanju predmeta na servis u SAD trebao na odgovarajući način napraviti izvoz kako se pri povratku sa servisa ne bi ponovo carinio. Ne znam što je točno odgovarajući način. Sigurno znaju kurirske službe (DHL, FedEX i sl.). Kada su prvi put plaćeni carina i porez, je li na bilo kojem dokumentu zapisan serijski broj predmeta? Možda se tako može dokazati da su carina i porez već plaćeni, ako ne postoji dokaz o izvozu. Ruby_Danderfluff 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.